شناسهٔ خبر: 67528829 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

نه در کلباء و نه در الاهلی: خبری از قایدی نیست!

مهدی قایدی در تست‌های پزشکی کلباء شرکت نکرده و به همراه شباب الاهلی نیز راهی اردوی اتریش نشده است.

صاحب‌خبر -
روزنو :

ورزش سه: وضعیت مهدی قایدی برای فصل بعد، همچنان نامشخص است. ستاره ایرانی که تحت قرارداد شباب الاهلی است، فصل گذشته و به صورت قرضی برای اتحاد کلباء به میدان رفت و در تمامی رقابت‌ها موفق به زدن شانزده گل شد که بهترین آمار دوران ورزشی این بازیکن محسوب می‌شود.

قایدی برای فصل جدید، خواهان زیادی دارد. هر چند که استقلال هم برای برگرداندن این بازیکن تلاش‌هایی را انجام داد اما جدی‌ترین مشتری این بازیکن، اتحاد کلباء است و مدیران باشگاه قصد ندارند تا بهترین بازیکن تیمشان در فصل قبل را به راحتی از دست بدهند و به همین دلیل مذاکرات برای حفظ او و تمدید قرارداد قرضی را آغاز کرده‌اند.

نه در کلباء و نه در الاهلی: خبری از قایدی نیست!

از سوی دیگر، در باشگاه شباب الاهلی نیز تمایل چندانی به ادامه همکاری با قایدی دیده نمی‌شود. این تیم راهی اردوی اتریش شده و مطابق انتظار، قایدی در این اردو غایب است و همراه تیم به وین سفر نکرده است تا حداقل معلوم شود او در فصل بعد، برای شوالیه‌های سرخ به میدان نخواهد رفت.

ضمن اینکه در روزهای گذشته، تست‌های پزشکی پیش فصل از بازیکنان اتحاد کلباء به عمل آمد و نخستین جلسه تمرینی نیز با حضور سرمربی جدید و 23 بازیکن برگزار شد. طبیعی بود که قایدی در این تست‌گیری و اولین تمرین حضور نداشته باشد چرا که قرارداد او با ببرها به پایان رسیده و باید دید که شباب الاهلی چه تصمیمی برای این بازیکن خواهد گرفت.

به هر شکل انتظار می‌رود که تکلیف مهدی قایدی برای انتخاب تیم فصل آینده‌اش طی روزهای آینده روشن شود و باید دید که ستاره بوشهری بالاخره چه تیمی را برای مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد.

نه در کلباء و نه در الاهلی: خبری از قایدی نیست!

 

نظر شما