شناسهٔ خبر: 67528028 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر ارشاد با حضور در خبرگزاری مهر؛

رئیس جمهور شهید برایم استاد و بزرگ‌تر بود/ قدردانی از اهالی رسانه

آروین موذن زاده

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در خبرگزاری مهر درباره ارتباطی که با شهید رئیسی داشت گفت و از نقش رسانه‌ها در پرشورتر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز جمعه ۱۵ تیر ماه بعد از اخذ رای در تالار وحدت با حضور در خبرگزاری مهر با مدیرعامل و مدیران و دبیران گروه رسانه‌ای مهر دیدار و از بخش های مختلف خبرگزاری بازدید کرد.

وزیر ارشاد در گفت‌گو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی درباره نقش پررنگ رسانه‌ها برای دعوت از مردم به حضور پای صندوق های رای گفت: خوشحالم که این فرصت پیش آمد تا به همکارانم در خبرگزاری مهر خداقوت عرض کنم و از عزیزانمان در همه بخش های خبرگزاری تقدیر و تشکر کنم. به هرحال خبرگزاری مهر بیشتر سویه فرهنگی و هنری دارد.

وی ادامه داد: الحمدالله رسانه های ما، هم در انتخابات مجلس و هم در این انتخابات ریاست جمهوری که به دلیل شهادت رئیس جمهور کشورمان باعث شد کشور با کم ترین میزان آمادگی وارد فضای انتخابات شود، مصادف شدن با فصل گرم سال و انتخاباتی که همراهش انتخابات شوراها را نداشت و دیگر مشکلات، انصافا خوب عمل کردند. دوستان هم در رسانه ملی و هم در خبرگزاری ها و روزنامه ها تلاششان ستودنی است و من جا دارد از اینجا از همه همکاران رسانه ای که امروز هم با قوت دارند کارشان را با کمترین امکانات انجام می دهند و هم انتخابات را پوشش می دهند و هم به پرشورتر شدن انتخابات کمک می کنند، تقدیر و تشکر کنم.

اسماعیلی با اشاره به رابطه نزدیکی که با شهید رئیسی داشته است، بیان کرد: رابطه من با آقای رئیس جمهور شهید ورای رابطه یک رئیس و مرئوس و وزیر و رئیس جمهور بود. ایشان برای من یک استاد و بزرگ تر بودند. من داغ سنگینی را از دوری ایشان بر دل دارم و این روزها برای من خیلی سخت گذشته است. برای روح بلند ایشان هم‌نشینی با اباعبدالله را مسالت می کنم که همیشه و در همه حالات ایشان توجه ویژه داشتند به توسل، زیارت و آل الله و این مساله با روح و خونشان عجین شده بود.

وی در پایان بیان کرد: هیچ چیزی برای من و دوستانم بار غم ایشان را کاهش نمی دهد و این غم برای ما همیشگی است. ما خودمان را دلخوش کرده ایم که ان شاءالله ما هم هرچه زودتر بتوانیم با شهادت به این عزیز بپیوندیم.

نظر شما