شناسهٔ خبر: 67525745 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اظهارات فرماندهان ارتش پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی‌ ایران، فارغ از هرگونه نگاه حزبی و جناحی، حاضر است در راه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دولت آتی کشور همکاری و تعامل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه با حضور در شعب اخذ رای، در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

*موفقیت دولت‌ها، موفقیت کشور و نظام است

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، با حضور در پای صندوق‌های دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به تأثیرات مثبت رأی دادن در آینده ایران اسلامی گفت: شرکت در انتخابات علاوه بر آن‌ که وظیفه‌ای اجتماعی، ملی و دینی است، حقی قانونی است که برای تعیین سرنوشت آتی فرد فرد ایرانیان به آنها اعطا شده است تا بتوان از طریق این فرایند مهم و تأثیرگذار، به انتخاب فرد مورد نظر خود و ریل‌گذاری مسیر آتی کشور اقدام کنند. به همین سبب حضور در انتخابات، تعیین‌کننده سرنوشت آینده تمام آحاد و اقشار جامعه و نیز عاملی مهم در ایجاد اقتدار و عزتمندی برای ایران اسلامی است.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به حضور تمامی کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های ارتشیان در انتخابات، اظهار کرد: ارتش به عنوان سازمانی انقلابی، فراحزبی و ولایی، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، علاوه بر مشارکت حداکثری در تمامی انتخابات، همواره به رأی ملت ولایتمدار ایران اسلامی احترام گذاشته و موفقیت دولت‌ها را به منزله موفقیت کشور و نظام اسلامی در نظر آورده است.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی‌ ایران، فارغ از هرگونه نگاه حزبی و جناحی، حاضر است در راه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دولت آتی کشور همکاری و تعامل کند؛ چرا که موفقیت دولت چهاردهم را در خدمت‌رسانی به ملت شریف ‌ایران، به عنوان موفقیت خود در نظر می‌گیرد.

*انتخابات پرشور موجب افزایش بازدارندگی است

امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش که همراه با خانواده در محل صندوق أخذ رأی مستقر در ستاد فرماندهی کل ارتش حضور یافته بود، پس از انداختن رأی خود در صندوق، گفت: آنچه که امروز ما مشاهده کردیم و از طریق صدا و سیما نیز انعکاس یافته، به نظر می‌رسد میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی بیش از مرحله گذشته بوده و قطعاً امروز بار دیگر مردم عزیزمان افتخار می‌آفرینند و با آرای بالا، رئیس جمهور منتخب را مشخص خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با بیان اینکه انتخابات پرشور موجب افزایش توان بازدارندگی کشور در مقابل همه تهدیدات می‌شود، گفت: بازدارندگی دارای دو بازوی توانمند یعنی قدرت سخت و قدرت نرم است. الحمدلله ما به برکت انقلاب اسلامی در حوزه قدرت سخت تا به امروز جایگاه بسیار بالایی در تراز جهانی داریم و در حوزه قدرت نرم نیز دارای شاخص‌های بسیار ارزشمندی هستیم که یکی از آنها، انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی است. قطعاً هر چقدر میزان مشارکت مردم بالاتر باشد، شاخص‌ها و مؤلفه‌های قدرت نرم ما نیز افزایش خواهد یافت.

*حضور حداکثری در انتخابات موجب صلابت کشور است

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با حضور در پای صندوق‌های دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به آثار مشارکت حداکثری تمامی آحاد جامعه در تقویت اقتدار دفاعی امینی کشور، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخاب، به مثابه قوت قلب نظام جمهوری اسلامی ایران و تکیه‌گاه اقتدار و صلابت کشور است؛ چرا که حضور حداکثری در انتخابات، نشانگر تعهد، پایبندی و ولایت‌مداری جامعه ایران اسلامی به اصول، اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ا‌ست.

امیر حیدری خاطر نشان کرد: هرکس‌ که با دیدی انتقادی به مسائل کشور، اظهار امید نسبت به آینده فرزندان خود و نیز ارتقای اقتدار و صلابت برای ایران اسلامی به انتخابات بنگرد، حضور در انتخابات را امری وجدانی، ملی و تعیین‌کننده در مسیر آتی کشور در نظر می‌گیرد تا از این رهگذر، هم به منویات نورانی و توصیه‌های ارزشمند فرمانده معطم کل قوا (مدظله‌العالی) لبیک بگوید و هم ذیل مصداق آیه شریفه «فاستبقوا الخیرات» (به سوی کارهای خیر بشتابید) قرار گیرد‌.

*دشمن به دنبال مشارکت حداقی مردم است

امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری انتخابات، با حضور در یکی از شعب مستقر در شهرک مسکونی شهید بهشتی، پس از انداختن رأی در صندوق، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: قطعاً انتخابات یکی از مؤلفه‌های تقویت کننده نظام است. همان گونه که حفظ نظام واجب است، حفظ دستاوردهای نظام نیز واجب و انتخابات، یکی از دستاوردهای نظام است.

وی ضمن سپاسگزاری از مشارکت در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از همه مردم دعوت کرد که در مهلت باقیمانده با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، تکلیف شرعی و ملی خویش را ادا کنند و موجبات یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم آورند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در اتاق‌های جنگ روانی، فرماندهی و سازماندهی توطئه‌ها علیه ملت ایران با تبلیغات گسترده، به دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هستند تا شکست‌های خود در حوزه جنگ ترکیبی را جبران کنند اما مطمئناً با حضور پرشور مردم ولایتمدار، دشمن دوباره دچار سردرگمی، آشفتگی و پریشان خاطری می شود و بار دیگر مردم انقلابی پیروز این حماسه عظیم خواهند بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما