شناسهٔ خبر: 67525055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با انتخابات مرحله دوم رخ داد؛

حضور گردشگران در پای صندوق‌های رأی در سرعین

سرعین- فرماندار سرعین گفت: همزمان با برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حضور بی‌سابقه گردشگران را در این شهر در پای صندوق‌های رأی شاهد هستیم.

صاحب‌خبر -

باقر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به فصل گردشگری و برگزاری مرحله دوم انتخابات، از اولین ساعات صبح امروز حضور بیشمار گردشگران را در پای صندوق‌های رأی شاهد هستیم که تلاش می‌کنند تا آرای خود را در همان ساعات اولیه به صندوق‌ها بریزند.

وی تصریح کرد: در این شهرستان که پنج هزار نفر ساکن داریم، صندوق‌های بیشتری اعم از ثابت و سیار تدارک دیده شده و حتی صندوق‌های سیار در مناطق ییلاق نشین برای عشایر فراهم شده تا آرای خود را در صندوق‌های رأی بریزند.

فرماندار سرعین گفت: در حال حاضر از همه مناطق کشور و اقوام ایرانی در سرعین گردشگر و میهمان وجود دارد که ما به احترام آنها سعی کردیم بر تعداد شعب اخذ رأی و صندوق‌ها بیفزاییم تا امکان رأی‌گیری در کمترین زمان و ازدحام کمتر در شهر گردشگری سرعین فراهم آید.

باقرزاده افزود: میزان مشارکت مردم این شهر و گردشگرانی که بر تعداد جمعیت شناور افزوده همواره آمار بالایی را نشان می‌دهد و امیدواریم در مرحله دوم انتخابات نیز مردم این شهر و گردشگران کار را به بهترین شکل به سرانجام رسانده و به اصلح‌ترین رئیس جمهور که ادامه‌دهنده راه و مسیر آرمانی شهید جمهور باشد، رأی داده و انتخاب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح از سوی مقام معظم رهبری و مسئولان دلسوز نظام بیان و تبیین شده و قطعاً این انتخاب شایسته می‌تواند تضمین‌کننده اقتدار و عزت کشور در عرصه‌های مختلف باشد.

فرماندار شهرستان سرعین اضافه کرد: تاکنون هیچ‌گونه گزارشی از اختلال در فرآیند برگزاری انتخابات و یا قطعی برق و اینترنت گزارش نشده و ما شرایط مطلوبی را در همه نقاط شهر در برگزاری انتخابات شاهد و ناظر هستیم.

نظر شما