شناسهٔ خبر: 67524829 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پشت پرده تمدید قرارداد ۲ بازیکن پرسپولیس

با توجه به پرداخت مطالبات بازیکنان پرسپولیس بازیکنان تمدیدی باقی مانده قراردادشان را تمدید می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، شاید جالب باشد اما دو بازیکن پرسپولیس که کمتر پیش بینی می‌شد مشکلی برای تمدید قراردادشان وجود داشته باشد هنور قراردادشان را با باشگاه پرسپولیس تمدید نکرده اند.

علی نعمتی و عیسی آل کثیر دو بازیکنی هستند که پیش بینی می‌شد زودتر از بقیه برای تمدید قرارداد در باشگاه حاضر شوند، اما خلاف پیش بینی‌ها نه تنها از حضور در ساختمان باشگاه امتناع کردند بلکه توجه چندانی نیز به درخواست‌های پیاپی باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد نشان نداده و از طریق مدیربرنامه‌های خود به مسئولان باشگاه پیغام دادند برای تمدید قرارداد ابتدا باید مطالبات قبلی آن‌ها پرداخت شود.

همین موضوع باعث شد تا با وجود تمدید قرارداد نفراتی چون مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری کار تمدید قرارداد با عیسی و نعمتی به درازا بکشد. حال با توجه به پرداخت بدهی‌های قبلی و تمام مطالبات سه فصل اخیر بازیکنان پرسپولیس که روز قبل انجام شد، به نظر می‌رسد مشکل این دو و بقیه بازیکنان حل شده و دیگر نه نعمتی مشکلی برای تمدید قرارداد دارد و نه عیسی آل کثیر.

در همین راستا مدیر برنامه‌های آل کثیر روز قبل در ساختمان باشگاه حاضر شد و پس از گفتگو با رضا درویش، پیش قرارداد دیگری از باشگاه گرفت تا برای عیسی آل کثیر ببرد و به نظر می‌رسد این بار این پیش قرارداد امضا خواهد شد. نعمتی هم احتمالا طی یکی دو روز آینده با حضور در ساختمان باشگاه قراردادش را تمدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با یک خارجی به توافق رسید

نظر شما