شناسهٔ خبر: 67524743 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

حضور مقامات و چهره‌ها پای صندوق های رای در تهران

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور و نمایندگی های ایران در کشورهای مختلف در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور و نمایندگی‌های ایران در کشورهای مختلف در حال برگزاری است.

افرادی که در مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت نکرده‌اند، هیچ مانعی برای شرکت در مرحله دوم ندارد و اگر کسی در مرحله اول در شهرستان دیگر یا خارج از کشور رأی داده، در مرحله دوم می‌تواند در هر شهر و مکانی در انتخابات شرکت کند و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

طبق قانون، هر نامزد می‌تواند یک نماینده در شعبه داشته باشد و در این دوره از انتخابات، نامزدها هم در شعبه و هم در ستاد انتخابات کشور نماینده دارند. در ستاد انتخابات کشور سه نفر از نمایندگان نامزدها حضور دارند و فرایند کار را مشاهده می‌کنند.

رای مردم قطعا پشتوانه بسیار مناسبی برای کشور است

محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی صبح امروز در مرحله دوم «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» رأی خود را به صندوق اخذ رای مستقر در امام‌زاده صالح انداخت.

رای مردم قطعا پشتوانه بسیار مناسبی برای کشور است

محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی با تاکید بر آثار افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: رای مردم در انتخابات پرشور، قطعاً پشتوانه بسیار مناسبی برای اقدامات و تصمیمات رئیس‌جمهور در عرصه داخلی و بین‌المللی است.

وی با اشاره به مذاکرات مختلف مقامات ایران در عرصه بین‌المللی در راستای استیفای حقوق مردم و تامین منافع ملی تصریح کرد: شکستن تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و افزایش قدرت اقتصادی به همراه استحکام و موفقیت بیشتر در مقابل دشمنان، نتیجه مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام قرائتی رای خود را به صندوق انداخت

حجت الاسلام قرائتی رای خود را به صندوق انداخت

حجت الاسلام قرائتی، استاد تفسیر قرآن، با حضور در یکی از شعبات اخذ رأی در تهران، رأی خود را به صندوق انداخت.

انتخابات یکی از مؤلفه‌های تقویت کننده نظام است

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در یکی از شعب مستقر در شهرک مسکونی شهید بهشتی، پس از انداختن رأی در صندوق، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: قطعاً انتخابات یکی از مؤلفه‌های تقویت کننده نظام است. همان گونه که حفظ نظام واجب است، حفظ دستاوردهای نظام نیز واجب و انتخابات، یکی از دستاوردهای نظام است.

انتخابات یکی از مؤلفه‌های تقویت کننده نظام است

وی ضمن سپاسگزاری از مشارکت در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از همه مردم دعوت کرد که در مهلت باقیمانده با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، تکلیف شرعی و ملی خویش را ادا کنند و موجبات یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم آورند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در اتاق‌های جنگ روانی، فرماندهی و سازماندهی توطئه‌ها علیه ملت ایران با تبلیغات گسترده، به دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هستند تا شکست‌های خود در حوزه جنگ ترکیبی را جبران کنند اما مطمئناً با حضور پرشور مردم ولایتمدار، دشمن دوباره دچار سردرگمی، آشفتگی و پریشان خاطری می‌شود و بار دیگر مردم انقلابی پیروز این حماسه عظیم خواهند بود.
امیر سرتیپ صباحی فرد مشارکت حداکثری و حضور در انتخابات را موجب خنثی سازی راهبرد دشمن دانست و گفت: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و نوعی جهاد است و پشتوانه‌ای قوی برای دولت آینده محسوب می‌شود.

سرلشکر باقری رای خود را در صندوق انداخت

سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رای خود را در صندوق مسجد جامع امام جعفر صادق (ع) اقدسیه به صندوق رای انداخت.

سرلشکر باقری رای خود را در صندوق

مشارکت نکردند در انتخابات یک خلأ در عرصه سیاسی کشور است

عبدالناصر همتی در گفت و گو با خبرنگار مستقر در حسینیه جماران: ما در یک بزنگاه تاریخی قرار داریم و باید برای سرنوشت ۴ سال آینده مان جدیت بیشتری به خرج دهیم.

علیرضا زاکانی رأی خود را به صندوق انداخت

علیرضا زاکانی همزمان با ساعات اولیه برگزاری دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد مرحوم میرزاعیسی‌خان وزیر، رأی خود را به صندوق انداخت.

آیت‌الله سبحانی: رأی دادن به کاندیدای اصلح یک وظیفه ملی است

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: کسانی که علاقه‌مند هستند جمهوری اسلامی قوی باشد، کارها را حل و مشکلات را برطرف کند باید نسبت به رکن ریاست جمهوری علاقه‌مند باشند و هر کجا باشند بر اساس تشخیص خود به کسانی که اصلح هستند رأی دهند که این یک وظیفه ملی است.

آیت‌الله جنتی رأی خود را در صندوق انداخت

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شورای نگهبان رای خود را در صندوق انداخت.

قالیباف: هرکسی در انتخابات شرکت نکند، برای ۴ سال زندگی خود تصمیم نگرفته است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که روز انتخاب مهم‌ترین شخصیت کشور در حوزه اجرایی و به عنوان رئیس قوه مجریه است که تمشیت امور کشور در دست اوست، گفت: هرکس از تردید خارج نشود و در انتخابات شرکت نکند، به این معنا است که برای ۴ سال زندگی خود تصمیم نگرفته است.

روحانی رأی خود را به صندوق انداخت

حسن روحانی با حضور در یکی از مدارس منطقه ۱، رأی خود را در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم به صندوق انداخت.

نظر شما