شناسهٔ خبر: 67524573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی ستاد انتخابات کشور؛

انتخابات در سراسر کشور تا ساعت ۱۸ ادامه داد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: فرایند اخذ به صورت روان در تمامی شعب که ۵۹ هزار شعبه در سراسر کشور است از ساعت ۸ آغاز شده است  و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، گفت: فرایند اخذ به صورت روان در تمامی شعب که ۵۹ هزار شعبه در سراسر کشور است از ساعت ۸ آغاز شده است و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

وی افزود: پس از ساعت ۱۸ با تشخیص وزیر محترم کشور این زمان قابلیت تمدید دارد و ستاد انتخابات کشور از مردم شریف ایران به جهت حضور در پای صندوق‌های رأی در ساعات اولیه و مدیریت زمانی که انجام گرفته است که موجب یاری همکاران ما در شعب اخترک شده است، تشکر می‌کند.

اسلامی تاکید کرد: بر اساس گزارش دریافتی شاهد افزایش مشارکت در مقایسه با دور اول انتخابات در همین ساعت هستیم و امیدوارم این مشارکت ادامه یابد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با قرائت اطلاعیه شماره ۱۴ گفت: بر اساس اطلاعیه شماره ۱۴ ستاد انتخابات کشور، به آگاهی نمایندگان محترم در شعب اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌رساند، نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی حق تبلیغ علیه هیچکدام از نامزدها و دخالت در کار هیأت‌های اخذ رأی و بازرسان شورای نگهبان ندارند و در صورت تخلف از حوزه اخذ رأی اخراج می‌گردند.

وی ادامه داد: تشخیص تبلیغ با هیئت‌های اجرایی است.

نظر شما