شناسهٔ خبر: 67524441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

حضور مردم استان بوشهر در مرحله دوم انتخابات خوب و باشکوه است

بوشهر- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: حضور مردم استان بوشهر در مرحله دوم انتخابات خوب و باشکوه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر جمعه در بازدید از شعب‌های مختلف رأی گیری در بوشهر با تقدیر از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان بوشهر به واسطه حضور حماسی از ابتدای ساعات شروع اخذ رأی در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: طبق قانون، ۱۰ ساعت یعنی از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر فرصت برای رأی دادن در نظر گرفته شده و بعد از آن با صلاحدید وزیر کشور تمدید خواهد شد ولی توصیه ما این است که مردم عزیز در ابتدای ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که از شعب اخذ رأی در بوشهر، بندر ریگ، جزیره شمالی و کره‌بند صورت گرفت، وضعیت شعب در بخش سرمایشی و تجهیزات برای حضور مردم عزیز در شرایط مطلوب قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه مردم عزیز استان بوشهر می‌توانند با استفاده از کارت ملی یا شناسنامه رأی خود را به صندوق بیاندازند، گفت: توصیه ما این است که رأی دهندگان عزیز در صورت امکان با کارت ملی در شعب اخذ رأی حاضر شوند.

پورات از حضور خوب رأی اولی‌ها در مرحله دوم انتخابات از ابتدای فرآیند انتخابات ریاست جمهوری تاکنون خبر داد و عنوان کرد: هم اکنون شاهد حضور پرشور همه اقشار مختلف جامعه هستیم و طبق رصدهای صورت گرفته به فضل الهی شاهد حماسه‌ای دیگر از سوی مردم ولایتمدار استان بوشهر خواهیم بود.

نظر شما