شناسهٔ خبر: 67524338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام‌جمعه ارومیه:

هواداران و کاندیداها بعد از انتخابات به قانون تمکین کنند

ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه حضور در انتخابات وظیفه همه است، گفت: بعد از انتخابات هواداران و کاندیداها به قانون تمکین کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: بعد از انتخابات، هواداران، کاندیداها و فرد منتخب به قانون تمکین کنند و با هیجانات غیرقابل قبول دشمنان کشور را شاد نکنند.

وی با اشاره به اینکه رقابت تا انتخاب فرد است و بعد از آن باید به رفاقت تبدیل شود و برای مصلحت کشور کمک کنند، تصریح کرد: مسئله انتخابات مهم و حضور در انتخابات وظیفه همه است باید برای اقتدار و عزت کشور حضور حداکثری و گسترده در انتخابات داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: فرد انتخاب شده در انتخاب وزیران خود باید شریعت و دیانت را رعایت کنند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه در آستانه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین قرار داریم، خاطر نشان کرد: به مسئله سیاه‌پوش کردن شهر و استان باید توجه شود و طوری باشد که مشخص شود این شهر عزادار اباعبدالله است.

وی ادامه داد: هیئت‌ها در زمان عزاداری اباعبدالله فقط به عزاداری بسنده نکنند بلکه با دعوت از علما برای سخنرانی، معرفت و هدف قیام اباعبدالله الحسین بازگو شود و از عزاداری‌های غیرمتعارف جلوگیری شود.

نظر شما