شناسهٔ خبر: 67521299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مردم گیلان از دلیل حضورشان در انتخابات می‌گویند

یکی از شهروندان گیلانی بعد از انداختن رای خود به صندوق انتخابات گفت که دشمن همیشه تلاش می‌کند که مردم را از صحنه مدیریت کشور دور کنند و با دروغ و ایجاد شبهه، تلاش می‌کنند تا مردم را در مقابل مسوولین قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،  آخر اردیبهشت ماه امسال برای همه مردم ایران بدون گرایش‌های سیاسی، ماه خوبی نبود، خبر بهت آوری همه مردم ایران و حتی سران کشورهای دیگر را مات کرد، شاید برای اولین بار بود که طی سه سال گذشته مردم ایران، بیش از پانزده ساعت از رئیس جمهور خود مطلع نبود و این برای مردم تازگی نداشت. 

رئیس جمهور که به آذربایجان شرقی و بازدید و بهره برداری از پروژه‌ها سفر کرده بود در مسیر رفتن به شهر دیگری دچار سانحه شد و بالگرد رئیس جمهور سقوط کرد و آیت الله رئیسی و همراهانش به شهادت رسیدند. 

با اینکه خبر شهادت شهید رئیسی و همراهانش بعد از چندین ساعت اعلام شد ولی باز هم برخی دعا می‌کردند که‌ای کاش این خبر دروغ سیزده باشد ولی راست بود، روحیه در میدان بودن و افتادگی و تواضع شهید رئیسی موجب شده بود که همه مردم شیفته او شوند و اقداماتی که در زمینه‌های مختلف در دولت سیزدهم در حال انجام بود و برخی نیز به ثمر رسیده بود روزنه امیدی را در دل‌های مردم ایجاد کرده بود. 

رئیس جمهور ایران شهید شد و طبق قانون بایستی انتخابات برگزار شود که چهاردهمین دوره انتخابات طی پنجاه روز برنامه ریزی و هفتم تیرماه برگزار شد ولی در پایان انتخابات و شمارش آرا، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم رفتند و امروز پانزدهم تیرماه دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حال انجام است. 

آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها ,

مردم گیلان از همان ساعت اولیه در پای صندوق‌های حضوری پرشور داشتند و طبق گفته رئیس ستاد انتخابات گیلان فقط تا ساعت 9 صبح 60 هزار نفر رای خود را به صندوق‌های رای انداختند. 

یکی از شهروندان بعد از انداختن رای خود به صندوق انتخابات گفت که دشمن همیشه تلاش می‌کند که مردم را از صحنه مدیریت کشور دور کنند و با دروغ و ایجاد شبهه، تلاش می‌کنند تا مردم را در مقابل مسوولین قرار دهند. 

پیرزن روستایی که با قد خمیده و آرام آرام وارد شعبه اخد رای شده بود شناسنامه خود را نشانمان داد و گفت شناسنامه من را ببینید، افتخار می‌کنم که در همه انتخابات کشور شرکت کرده‌ام و وظیفه دارم تا عمر دارم در انتخابات شرکت می‌کنم. 

آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها , آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها ,

آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها ,

ایرانی آباد با انتخاب افراد سالم و درستکار، دلیل حضور یکی دیگر از افرادی بود که در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده بود. 

یکی دیگر از شهروندان گیلانی می‌گوید که شهید رئیسی ثابت کرد که در این کشور می‌توان برای مردم خدمت کرد و امروز به پای صندوق آمدم تا با رای خود، رئیس جمهور آینده راه شهید جمهور را ادامه دهد. 

مردم می‌گویند که شرکت در انتخابات، مشارکت در تصمیم گیری‌های کشوری توسط مسئولین است و همه ما وظیفه داریم تا با انتخاب فردی اصلح، فردی را انتخاب کنیم تا بتواند با کار جهادی و شبانه روزی برای مردم خدمت کند و حضور ما در پای صندوق‌های رای دشمنان را ناامید می‌کند. 

آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها , آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها ,

همگی مردم معتقدند که اگر برای نظام و کشور خود ارزش قائل هستیم باید در انتخابات حضور یابیم، زیرا هر رای ما تیری به قلب دشمنان این نظام و ملت است،  البته کسانی که رای نمی‌دهند تصورشان آن است که رای نداده‌اند اما این آنان با این کار خود، به دشمنان نظام ما رای می‌دهند زیرا هر چقدر مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، دشمنان از ما حساب می‌برند و در دنیا نیز سربلند خواهیم بود. 

یکی از بانوانی که در پای صندوق رای حاضر شده بود گفت که امروز دیدم که حضورم در انتخابات چقدر تاثیر گذار است و تلاش کردم تا اطرافیانم که مردد بودند را برای مشارکت در انتخابات ترغیب کنم که امیدوارم موثر بوده باشد.

انتهای پیام/

نظر شما