شناسهٔ خبر: 67520830 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عبور تقاضای مصرف برق از ٧٤ هزار مگاوات در هفته آینده

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: پیش بینی می شود میزان تقاضای مصرف برق کشور با حاکم شدن موج جدید گرما از ٧٤ هزار مگاوات عبور نماید که تامین مطمئن و پایدار این میزان برق مستلزم همراهی عموم مشترکان است

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه تمام گروههای عملیاتی و نیروهای پشتیبانی و بهره برداری در حال آماده باش کامل قرار دارند، گفت: هم اکنون همه گروههای عملیاتی در مراکز از پیش تعیین شده مستقر و در حال تلاش برای اطمینان از تامین برق پایدار شعب اخذ رای هستند.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه در مراکز حساس و مهم نیز مولدهای اضطراری پیش بینی شده است، خاطرنشان ساخت: صنعت برق نیز در کنار سایر دستگاههای مسئول، خود را مهیای برگزاری هر چه پرشورتر دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کرده است.

مدیرعامل شرکت توانیر در عین حال از تمام پرسنل صنعت برق خواست تا مثل همیشه که با فعالیت جهادی و با از خود گذشتگی نسبت به تامین برق کشور اقدام کرده اند، با حضور در انتخابات نقش خود را در ساخت ایرانی آباد ایفا کنند.

رجبی مشهدی همچنین با اشاره به پیش بینی نقشه های هواشناسی از افزایش شدت گرما برای هفته آینده در سراسر کشور، تصریح کرد: مطابق پیش بینی ها میزان تقاضای مصرف برای هفته آینده بار دیگر نصاب جدیدی را ثبت خواهد کرد.

وی افزود: پیش بینی می شود میزان تقاضای مصرف برق کشور با حاکم شدن موج جدید گرما از ٧٤ هزار مگاوات عبور نماید که تامین مطمئن و پایدار این میزان برق مستلزم همراهی عموم مشترکان است تا صنعت برق را در گذر از این روزهای گرم تابستان بدون ایجاد کوچکترین خللی در تامین برق یاری کنند.

سخنگوی صنعت برق در پایان از همه هموطنان درخواست کرد تا با پیوستن به پویش با انرژی و کاهش ١٥ درصدی مصرف برق ضمن کمک به تامین برق پایدار برای تمامی مشترکان، از جوایز ارزنده آن نیز شامل 300 خودرو و میلیونها جایزه ارزنده دیگر بهره مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما