شناسهٔ خبر: 67520550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افزایش مشارکت مردم لرستان در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات لرستان از افزایش مشارکت مردم این استان در برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احسان یاوری، صبح امروز، با حضور در ستاد انتخابات لرستان، گفت: امروز شاهد برگزاری مرحلۀ دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم.

او اضافه کرد: هیچ مشکل خاصی تاکنون در روند برگزاری انتخابات در لرستان گزارش نشده‌است و فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی در آمادگی کامل هستند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه تمهیدات بسیار خوبی برای برگزاری انتخابات پیش‌بینی‌ شده‌است، یادآور شد: با آماری که از شهرستان‌ها و شعب اخذ رأی گرفته‌ایم شاهد افزایش بسیار خوب مشارکت مردم نسبت به هفته گذشته هستیم.

یاوری با قدردانی از مردم لرستان برای حضور در انتخابات، بیان کرد: مردم این استان همواره ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های دینی، ملی، میهنی هستند و نسبت به‌ نظام اسلامی تعهد دارند.

او اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که روند آرام و آرامشی که بر فرایند انتخابات حاکم است ادامه پیدا کند و عوامل اجرایی و امنیتی برگزاری انتخابات نیز در آمادگی کامل هستند.

یک‌هزار و 638 شعبه اخذ رأی در لرستان پیش‌بینی شده‌است که یک‌هزار و 20 شعبه از این مجموع ثابت و مابقی سیار، 832 شعبه شهری و 806 شعبه نیز روستایی است.

بیشترین شعب اخذ رأی لرستان با 357 مورد متعلق به خرم‌آباد و کمترین با 40 شعبه مربوط به معمولان است و 36 هیئت اجرایی نیز برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تشکیل شده‌است.

حدود 25هزار نفر نیروی اجرایی شامل کادر اجرایی صندوق رأی، نیروهای امنیتی و نظامی، هیئت‌نظارت و بازرسان برگزاری چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان را به‌عهده دارند.

انتهای پیام/ 644

نظر شما