شناسهٔ خبر: 67519837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شرکت در انتخابات یک حق و وظیفه است

استاد حوزه علمیه اصفهان گفت: شرکت در انتخابات یک حق و وظیفه است و اگر کسی از حقش استفاده نکند، در حقیقت به خودش ظلم کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،  حجت‌الاسلام مهدی اژه‌ای رای خودش را در یکی از شعب اخذ رأی به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران گفت: شرکت در انتخابات یک حق و وظیفه است و اگر کسی از حقش استفاده نکند، در حقیقت به خودش ظلم کرده است.

وی افزود: شرکت در انتخابات بیعتی با امام زمان (عج) و خون شهداست چون بعد از دو هزار و 500 سال که شاهان حق مردم ایران را می‌خوردند و مردم حق هیچ گونه اظهار نظری نداشتند، به برکت پیروزی جمهوری اسلامی مردم حق‌شان را گرفتند، حالا عده‌ای می‌خواهند این حق را به دیکتاتورها و جهان‌خواران پس بدهند و ما با آنها هیچ حرفی نداریم و تعداد آنها بسیار کم است.

این استاد حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: عده‌ای اهمیت انتخابات را نمی‌دادند، شهدای انقلاب در راه آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی به شهادت رسیده‌اند و این یک نعمت است که خداوند متعال به لطف مردم برای ما نگه داشته و انتخابات مشابه همان بیعتی است که مردم در عید غدیر با امیرالمؤمنین(ع) انجام دادند، هر چند عده‌ای بعد از آن، بیعت خودشان را شکستند و تاریخ آنها را لعن می‌کند.

وی ادامه داد: امروز هم هر کس در راه خون شهدا سستی کند، در قیامت به آنها بدهکار خواهد بود.

انتهای پیام/-170

 

نظر شما