شناسهٔ خبر: 67519588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی در اقتدار و امنیت ملی کشور تاثیر به سزایی دارد.

حوزه/ آیت الله آملی لاریجانی گفت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی در اقتدار و امنیت ملی کشور تاثیر به سزایی دارد و باید فرصت‌ها را مغتنم بشماریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله صادق آملی لاریجانی صبح امروز (۱۵ تیر ماه) بعد از انداختن رأی خود در صندوق رأی انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدوارم که این دوره مردم بهتر و بیشتر از هفته گذشته در انتخابات شرکت کنند و حضور گسترده تری داشته باشند، اظهار داشت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی در اقتدار و امنیت ملی کشور تاثیر به سزایی دارد و باید فرصت‌ها را مغتنم بشماریم.

وی افزود: کسی که امروز به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود، کسی است که سرنوشت اجرایی کشور را بر عهده خواهد داشت و این مسأله بسیار مهم است.

آیت الله آملی لاریجانی ادامه داد: با توجه به عمده مشکلات کشور در حوزه اجرایی کسی باید سکاندار این امر مهم باشد که بتواند این مشکلات را برطرف و به وعده‌هایی که داده است، عمل کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حضور مردم بسیار سرنوشت ساز و مهم، هم استیفای حق آنان و هم تکلیف الهی است.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: امروز یکی از دو کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به عنوان رئیس جمهور تعیین می‌شوند. انتخابات اقتضائاتی دارد و نامزدها حرف‌هایی زدند و وعده‌هایی دادند و نسبت به هم نقدهایی کردند، اما از فردا باید فضای همدلی حاکم باشد و خدای ناکرده این گونه نباشد کلماتی که چه خودشان و چه ستادها و هواداران شان در این ایام گفتند، ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: نامزدها در مقام رقابت سخنانی می‌گویند که البته گاهی انسان توقع دارد که بهتر از این‌ها گفته شود، اما به هر حال اقتضای رقابت چنین بوده است، اما از فردا باید همدلی باشد و همه با هم کمک کنند و هر کسی که رئیس جمهور شد، به او کمک کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مشکلات کشور کم نیست و رئیس جمهور به تنهایی حتماً نمی‌تواند این کارها را انجام دهد. همه باید به هم کمک کنند و مردم و مسئولان دست به دست هم دهند تا بتوانند مشکلات عدیده‌ای که در کشور وجود دارد به ویژه مسئله معیشت و اقتصاد، تورم و تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و مسائل فرهنگی و اجتماعی برطرف شود.

آیت الله آملی لاریجانی تاکید کرد: امیدواریم با همدلی، همیاری و هم افزایی همه نیروهایی که در صحنه‌های اجتماعی فعالند، بر این مشکلات فائق آییم و خداوند آنچه خیر است مقدر کند.

نظر شما