شناسهٔ خبر: 67516425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس دادگستری و دادستان دیواندره:

بازديد رئيس دادگستري و دادستان ديواندره از اراضي ملي اين شهرستان

صاحب‌خبر -
بازديد رئيس دادگستري و دادستان ديواندره از اراضي ملي  اين شهرستان
خبرگزاری آریا_در راستای تفاهمات صورت گرفته مابین اداره منابع طبیعی با مجموعه قضایی شهرستان، ضمن بازدید از پارک جنگلی روستای برکه و در ادامه جلسه تعاملی و هم اندیشی اداره منابع طبیعی با رییس  دادگستری و دادستان شهرستان در محل اداره منابع طبیعی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛ در این بازدید مشاهده و میزان پیشرفت سایت جنگلی روستای برکه، پرونده‌های تخریب‌و‌تصرف، احکام جایگزین و موارد کارشناسی از جمله مهمترین موضوعاتی بودکه  مورد بررسی، و بحث و گفتگو قرار گرفت.
فدایی؛رییس دادگستری دیواندره و امیر احمدی دادستان شهرستان طی بیاناتی جدا گانه ضمن ابراز امیدواری نسبت به تعاملات صورت گرفته، از فعالیتها و اقدامات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نسبت به برخورد با متصرفین اراضی ملی و روند روبه رشد پرونده‌ها تشکر و قدردانی کردند.
رضایی؛رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هم ضمن قدردانی بابت حضور دلگرم کننده قضایی در پارک جنگلی جنگلبان، و ضمن تشریح آخرین اقدامات، برنامه‌ها و فعالیتها، با اشاره به تغییر رویکرد مجموعه دادگستری در زمینه نوع مجازات‌های بازدارنده به شیوه ای که فرد متخلف عملا وارد پروسه اصلاح و بازسازی منابع طبیعی شده است را نوید بخش و مؤثر اعلام و اظهار امیدواری نمود که ادامه این طرح باعث شناسایی تمامی ابعاد و ظرفیت های منابع طبیعی خواهد کرد.

نظر شما