شناسهٔ خبر: 67515966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون مسکن راه و شهرسازی زنجان:

۷۲ درصد از پروژه نهضت ملی مسکن در زنجان عملیاتی شد

زنجان- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان تخصیص پروژه شده که ۷۲ درصد از پروژه نهضت ملی مسکن در استان عملیاتی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، محسن محرمی یگانه شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در حال حاضربیشترین تمرکز و انرژی راه و شهرسازی استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است.

وی اظهار کرد: طی چهار سال در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲واحد مسکونی در قالب ملکی، استیجاری، مسکن روستایی در استان زنجان تولید خواهد شد که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی زنجان، گفت: سهم استان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد و برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است.

یگانه ابراز کرد: سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

وی گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده که ۷۲ درصد از پروژه نهضت ملی مسکن در استان از بابت ( تامین زمین و عقد قرار شده ) عملیاتی شده است.

نظر شما