شناسهٔ خبر: 67515730 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

مطالبات گندمکاران این استان پرداخت می‌شود+جزئیات

اقتصادنیوز: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره همکاری همه جانبه برای پرداخت مطالبات کشاورزان گفت: ۱۴ هزار میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، امید جهان نژادیان پنجشنبه شب به آغاز فصل خرید تضمینی گندم از ۲۰ فروردین ماه سال جاری اشاره و بیان کرد: تا کنون بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران خوزستانی پرداخت شده است.

وی گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان غیور و پرتلاش خوزستانی خریداری شده است.

جهان نژادیان ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری استاندار، مدیران شرکت بازرگانی دولتی ایران و وزارت جهاد کشاورزی برای پرداخت مطالبات گندمکاران گفت: در این مرحله پرداخت مطالبات گندمکاران ۱۴ هزار میلیارد ریال برای واریز به حساب کشاورزان خوزستانی در نظر گرفته شده که از طریق بانک عامل (کشاورزی) به حساب گندمکاران واریز می‌شود.

خبر مرتبط
پرداخت باقی مانده مطالبات گندمکاران+ جزئیات

اقتصادنیوز: استاندار خوزستان از پرداخت باقی مانده مطالبات گندمکاران استان با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

وی تصریح کرد: در روند خرید تضمینی گندم، اطلاعات کشاورزان بلافاصله پس از تحویل محصول به مراکز خرید، توسط همکاران در سامانه سیفا ثبت و پس از آن به بانک‌ها ارسال می شود تا در اولین فرصت هزینه محصول گندمکاران به حساب آن ها واریز شود.

پیش از نیز در ۲ مرحله ۱۹۷ هزار میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان خوزستان واریز شده است.

 

 

 

نظر شما