شناسهٔ خبر: 67515641 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

توسعه‌دهنده با سابقه کپکام: انتقادات از Assassin’s Creed Shadows بی‌معنی هستند

صاحب‌خبر -

یکی از توسعه‌دهندگان کهنه‌کار کپکام (Capcom) اعتقاد دارد از آنجایی Assassin’s Creed Shadows یک داستان تخیلی و غیرواقعی را روایت می‌کند، به همین دلیل انتقادها و واکنش‌های منفی نسبت به آن را بی‌معنی می‌داند.

Assassin’s Creed Shadows در حال حاضر به یکی از بحث‌برانگیزترین عناوین یوبیسافت (Ubisoft) تبدیل شده است. این بازی شخصیتی به نام یاسوکه را به عنوان اولین سامورایی سیاه پوست معرفی می‌کند. در حالی که برخی از گیمرهای ژاپنی بر این باورند که یوبیسافت باید این بازی را لغو کند، اما برخی از توسعه‌دهندگان ژاپنی مانند یوشیکی اوکاموتو (Yoshiki Okamoto)، توسعه‌دهنده با سابقه کپکام، مشکل چندانی در این رویکرد نمی‌بینند. او به اهمیت تمایز بین واقعیت و تخیل اشاره می‌کند.

آقای اوکاموتو تجربه زیادی در صنعت بازی دارد. او در کپکام روی ساخت بازی‌های Street Figher 2 و Resident Evil 3 کار کرده است. وی در صحبت‌های اخیر خود گفت که در سال ۲۰۰۵ قصد داشت یک بازی به مانند Assassin’s Creed Shadows بسازد، اما این پروژه با شکست مواجه شد. او در ویدیویی به واکنش‌های منفی علیه این بازی پرداخت و اظهار داشت که یوبیسافت را سزاوار این واکنش‌ها نمی‌داند.

توسعه‌دهنده با سابقه کپکام: انتقادات از Assassin’s Creed Shadows بی‌معنی هستند

او سپس توضیح داد که نشان خانوادگی Oda Nobunaga ممکن است در یک بازی خاص کاملاً اشتباه باشد، اما این موضوع بر عامل لذت و سرگرمی تأثیر نمی‌گذارد. از آنجایی که بازی‌ها آثاری تخیلی و غیرواقعی هستند، هیچ تأثیری بر اودا نوبوناگا یا شهرت او ندارند. این توسعه‌دهنده همچنین اظهار داشت که می‌خواهد به تعادلی بین یک شخصیت سریع و بی‌رحم در Genji دست یابد. با توجه به اینکه Assassin’s Creed Shadows گزینه مشابهی را ارائه می‌دهد، او امیدوار است که این بازی بتواند کانسپت چیزی را که در بازی لغو شده وی در ۲۰۰۵ محقق نشد، ارائه کند.

با این حال علی‌رغم نظر اوکاموتو، اکثر بازیکنان ژاپنی از بازی Assassin’s Creed Shadows راضی نیستند و بسیاری دائماً به این موضوع اشاره می‌کنند که یاسوکه یک سامورایی واقعی نبوده است. در حالی که گفته می‌شود پیش‌فروش‌های این بازی تا به حال قابل توجه بوده‌اند، باید منتظر ماند و دید تا اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. از سوی دیگر، یوبیسافت درخواست کرده که نفرت علیه تیم‌های سازنده را محکوم کنند و این شرکت مصمم است تا ثابت کند که منتقدین اشتباه می‌کنند.

 Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

Pinocchio میلاد محمدی brother of death Moon AMIR 007 ˝Kian S Ghost of Sparta 3do The ice ST Spider-Man تنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )

نظر شما