شناسهٔ خبر: 67515069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

دور دوم انتخابات باشکوه‌تر از دور اول خواهد بود

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بی‌شک دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دور اول باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی مهم‌ترین جلوه حضور مردم در حاکمیت و در تصمیم‌گیری کلان این مرز و بوم است، افزود: تاثیری که انتخابات در اقتدار ملی و روند مدیریت کشور و نیز در ابعاد مختلف زندگی مردم دارد، تاثیری است که هیچ‌گاه آن را نمی‌توان نادیده گرفت.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو که قرار است در دور دوم برگزار شود، امیدواریم مردم با در نظر گرفتن اهمیت این مسئله و آینده کشور و زندگی خود، همه تلاش خود را به کار گیرند تا فرد اصلح را در این جایگاه مهم و خطیر مستقر کنند، اظهار کرد: انتخابات آگاهانه، تداوم‌بخش راه شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی بوده و آینده روشنی را برای کشور و مردم ایران رقم خواهد زد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه ما همگی علاقه‌مند به پیشرفت این کشور هستیم و معتقدیم باید در این راستا از جان و دل مایه بگذاریم، خاطرنشان کرد: بی‌شک مردم نیز با آن عشق و اشتیاقی که به وطن و به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی دارند، در این انتخابات پرشکوه‌تر از دور اول شرکت خواهند کرد.

نظر شما