شناسهٔ خبر: 67514809 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

انتخابات ریاست جمهوری

پاسخ آذری جهرمی به ادعای عجیب محسن منصوری | تخلف شهرداری تهران در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری

آذری جهرمی به ادعای محسن منصوری درباره نظرسنجی‌های انتخابات واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در دور اول انتخابات نتیجه اکثر نظرسنجی ها، دقیق نبود! دقیق ترین پیش بینی مربوط به یکی از دستگاه های اطلاعاتی بود که با برآورد خوبی درصد مشارکت و آراء کاندیداها را تخمین زد. بر اساس اعلام آن دستگاه، هم اکنون در آمار مشارکت قطعی، آراء دکتر جلیلی ۵۰/۷ و دکتر پزشکیان ۴۹/۳ درصد می‌باشد.

در همین راستا، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی در پاسخ به او نوشت: برآورد دستگاههای امنیتی چگونه به دست شما رسیده است؟ مگر در مرخصی نیستید؟ ان شالله مردم با رای خودشان به این عملکردهای غیرقانونی خاتمه خواهند داد.

تخلف و تقلب در انتخابات,انتخابات 1403

تخلف شهرداری تهران در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ با اینکه علیرضا زاکانی شهردار تهران و نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده بود جانب‌داری شهرداری از نامزدی خاص خلاف قانون و خط قرمز است و در حالی که ماموریت او به عنوان نامزد پوششی به پایان رسید و در سفر تبلیغاتی برای سعید جلیلی بود بنرهای تبلیغاتی با عکس ابراهیم رئیسی و با کنایه به محسن مهرعلیزاده نامزد اصلاح طلب دوره پیشین انتخابات ریاست جمهوری به شکل گسترده در مترو نصب شد.

تخلف و تقلب در انتخابات,انتخابات 1403

یاشار سلطانی بیوگرافی یاشار سلطانی

نظر شما