شناسهٔ خبر: 67514526 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

الحوثی:

دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا بر سر وفاداری به صهیونیسم با هم رقابت می‌کنند

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد عملیات طوفان الاقصی به شدت دشمن اسرائیلی را به لرزه درآورد و باعث شد آمریکایی‌ها مستقیماً برای محافظت و نجات آن مداخله کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد: کاهش توجهات نسبت به تجاوزات علیه غزه از خطرناک‌ترین اموری است که اسرائیل بر روی آن حساب باز می‌کند.

دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا بر سر وفاداری به صهیونیسم با هم رقابت می‌کنند

وی عنوان داشت: آنچه که در فلسطین رخ می‌دهد، از رخداد‌هایی نیست که برای انسان قابل توجیه باشد تا توجهش را نسبت به آن کاهش دهد. آنچه در فلسطین می‌گذرد، عبارت از کشتار دسته جمعی مردم است و دشمن صهیونیستی برای هیچ ارزش و هنجاری، اعتبار و اهمیت قائل نیست.

عبدالملک الحوثی افزود: دشمن دست به اقدامات شنیع و هولناک مختلفی می‌زند و به آن افتخار می‌کند و این اقدامات با نادیده گرفتن رژیم‌های عربی مواجه می‌شود. این رژیم‌ها، حزب الله را یک سازمان تروریستی خواندند و اتحادیه عرب نیز بر این درج عنوان تاکید کرد. رژیم‌های عربی با وجود جنایت‌های هولناک دشمن صهیونیستی، اما این دشمن را در هیچ لیست تروریستی قرار نمی‌دهند. 

رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: هر کس که شاهد جنایت‌های کشتار دسته جمعی اشغالگر اسرائیلی باشد درمی‌یابد که بیشتر قربانیان از زنان و کودکان هستند.

عبدالملک الحوثی اظهار کرد: دشمن اسرائیلی به شکنجه اسیران با بدترین روش‌ها ادامه می‌دهد و آنها را در زندان‌ها گرسنه نگه می‌دارد. وی ادامه داد: دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا بر سر وفاداری به صهیونیسم و حمایت از «اسرائیل» با هم رقابت می‌کنند. آمریکا در هر آنچه که دشمن سرائیلی انجام می‌دهد شریک است و بزرگترین حامی آن در جنایت‌هایی که مرتکب می‌شود، است.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی به شدت دشمن اسرائیلی را به لرزه درآورد و باعث شد آمریکایی‌ها مستقیماً برای محافظت و نجات آن مداخله کنند.

وی عنوان داشت: این وضعیت افول باعث شد که آمریکایی‌ها در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایت صهیونیست‌ها، قانون منع ارائه آمار شهداء و مجروحان را تصویب کنند. عناوین آزادی رسانه‌ای و شفافیت توسط غرب به کار گرفته می‌شود تا کشور‌های ما را تحت فشار قرار دهند تا در خدمت سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های خود باشند.

الحوثی گفت: عملیات مقاومت فلسطین در نوار غزه تاثیرگذار و کارآمد بوده و دشمن را خسته کرده است.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: عملیات حزب الله و تاثیرگذاری گسترده‌اش بر دشمن ادامه دارد و وضعیت دشمن در جبهه لبنان بسیار بد است.

الحوثی با بیان اینکه نبرد آمریکا با مردم یمن موجب برملا شدن ناتوانی و ضعف ناو‌های هواپیمابر آمریکا علیرغم شهرت تاریخی آن شد، گفت: آمریکا از این ناو‌ها برای ارعاب بقیه کشور‌ها و ترساندن مردم استفاده می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات ما موجب فرار ناو‌های هواپیمابر آمریکا شد، اظهار داشت: نبرد در دریای سرخ ثابت کرد که ناو‌های هواپیمابر سامانه قدیمی است که زمان آن سپری شده و ارزش هزینه کردن ندارد، این دستاورد بزرگی برای نیرو‌های ماست.

رهبر انصارالله یمن اظهار داشت: یگان‌های دریایی آمریکا از بیم موشک‌ها و پهپاد‌های ما با حداکثر سرعت ممکن، در حال فرار هستند، آنها به خوبی از کارآمدی و تاثیرگذاری ضربات ما آگاه هستند، آمریکایی‌ها اکنون در حال بازنگری در امکانات، تاکتیک‌ها و روش جنگی خود برای مقابله با این سطح از تهدید و خطر هستند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما