شناسهٔ خبر: 67513758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دعوت امام جمعه قمصر بر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی

حوزه/ حجت الاسلام محمدحسین کتابچی، امام جمعه قمصر پایتخت گل و گلاب ایران برحضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، متن پیام دعوت حجت الاسلام محمدحسین کتابچی، امام جمعه قمصر از مردم جهت حضور پرشور در انتخابات به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

با سلام و درود بر مردم شریف و شهیدپرور بخش قمصر برادران عزیز و خواهران گرامی، اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل خون شهیدان و مجاهدت شما و پدران و مادران شماست به نزدیکی قله‌ای رسیده که رهبر عزیزتر از جانمان بشارت آنرا داده‌اند و ما به آن باور داریم. مظلومان عالم چشم امیدشان به ایران مقتدر اسلامی است. عزیزان، راه و هدف شهدا و ملت ما زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت بن الحسن ارواحنافداه است و برای رسیدن به آن باید شیعه در عالم قدرت داشته باشد.

حضور حداکثری ملت بزرگ ما در انتخابات قدرت و توان ایران و ایرانی را بیشتر خواهد کرد و سبب می شود مسئولان ما با جرأت و جسارت بیشتری در میادین اقتصادی و سیاسی دنیا وارد شوند؛ لذا بر همه واجب است با نیت خالص رضای خداوند و برای یاری دین او و مذهب اهل بیت علیهم السلام و کمک به حل مشکلات و مبارزه با فساد در انتخاب فرد اصلح بکوشیم و هر کدام از ما یک نفر دیگر را که برای حضور در انتخابات تنبلی می کند را پای صندوق بیاوریم؛ به امید روزهای بهتر برای سرزمینمان ایران سربلند و رسیدن به ظهور مولایمان صاحب الزمان (عج )

محمدحسین کتابچی امام جمعه قمصر

انتهای پیام./

نظر شما