شناسهٔ خبر: 67512735 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

رسمی: تمدید قرارداد تن‌هاخ با یونایتد تا ۲۰۲۶

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، قراردادش را با این باشگاه تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تن‌هاخ در تابستان سال ۲۰۲۲ هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت و در اولین فصل حضورش در این تیم توانست شرایط بحرانی به وجود آمده را مدیریت کند و آنها را حتی در مقطعی در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی هم قرار دهد. 

اما شرایط در فصل گذشته به این شکل ادامه پیدا نکرد و عملکرد ضعیف شیاطین سرخ باعث شد که حتی شایعات بسیاری درباره احتمال قطع همکاری با این مربی هلندی در پایان فصل به گوش برسد. بسیاری از رسانه‌های انگلیسی از مذاکرات مدیران این باشگاه با چند مربی دیگر هم خبر داده بودند. 

حالا یونایتد در نهایت به این نتیجه رسید که بهتر است به همکاری با سرمربی فعلی‌اش ادامه دهد و سایت رسمی این باشگاه دقایقی قبل اعلام کرد که قرارداد تن‌هاخ به مدت یک فصل دیگر و تا تاریخ ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۶ میلادی تمدید شده است و او فرصت بیشتری برای حضور در این تیم خواهد داشت. 

او پس از امضای قرارداد جدیدش با یونایتد به سایت رسمی این باشگاه گفت: «من بسیار خوشحال هستم که با این باشگاه برای ادامه این مسیر به توافق رسیدیم. با نگاه به دو سال گذشته می‌توانیم به دو جامی که به دست آوردیم و نشانه‌های بی‌شمار پیشرفت از زمان حضور من افتخار کنیم. 

با این حال، باید در این باره هم صریح باشیم که هنوز سختکوشی زیادی لازم است تا بنوانیم به سطحی که از یونایتد انتظار می‌رود برسیم و این یعنی زمانی که بتوانیم مدعی قهرمانی در انگلیس و رقابت‌های اروپایی باشیم. در این مذاکرات با باشگاه به تفاهمی کامل در دیدگاه‌هایمان برای رسیدن به این اهداف دست پیدا کردیم.»

بندهایی در قرارداد جدید وجود دارد که افزایش حمایت مدیران از تن‎‌هاخ را تضمین می‌کند و شامل حضور دن اشورث به عنوان مدیر ورزشی و جیسون ویلکاکس به عنوان مدیر فنی در این تیم است. همچنین مذاکرات با رود فن نیستلروی برای حضور در کادر فنی این تیم هم ادامه دارد.

 

نظر شما