شناسهٔ خبر: 67511972 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

بیانیه مهم مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ۱۵ تیرماه

بر مشارکت اصرار و دیگران را هم به آن دعوت کنیم

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات 15 تیرماه بیانیه ای را صادر کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

متن بیانیه مصطفی پورمحمدی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

هم‌میهنان عزیز و گرامی

سلام بر شما

پانزده روز میهمان شما بودم و قلب و ذهن شما را درگیر مباحث خود کردم. به دنبال آن، پیام‌های محبت‌آمیز فراوانی دریافت کردم. همچنین نقدهای زیاد و تعابیر مختلف و داوری‌های متفاوت را دیدیم و شنیدیم.

آنچه برای همه‌ی ما مهم است، آینده‌ی کشور، پیشرفت آن، امیدواری فرزندانمان و زندگی شایسته و درخور برای همه همراه با آرامش، محبت، رضایت و سلامت دین و دنیا است.

مجدداً از همه تشکر می‌کنم و به خصوص از کسانی‌که در برنامه‌های اینجانب حضور داشتند، تلاش کردند و از هر کمکی دریغ ننمودند، صمیمانه سپاسگزارم.

و از همه‌ی شما صادقانه و متواضعانه تقاضا و انتظار دارم.

بیایید فارغ از همه‌ی دغدغه‌ها، گله‌ها و انتقادها، تصمیم بگیریم همبستگی و دلبستگی خود را به کشور و سرنوشتمان ابراز کنیم، مطمئن هستم حضور گسترده‌ی شما، احساس آرامش‌بخش و مثبتی ایجاد خواهد کرد، چرا که وظیفه‌ی خود را انجام داده‌اید و فردی که به فکر شما و خواست‌های شما نزدیکتر است، انتخاب می‌کنید.

من نمی‌گویم به چه کسی رأی دهید، ولی اصرار دارم بیاید و دیگران را نیز دعوت کنید. زیرا لحظات خاص، سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده است. حتی یک قدم برداشتن، یک لحظه از تردید خارج شدن و یک حضور به‌موقع، آینده‌ی ما و فرزندانمان را دگرگون و تضمین خواهد کرد. پس اجازه ندهیم فضای یأس و بدبینی بر ما غلبه کند.

حتماً می‌دانید نیامدن من و شما، اوضاع را بهتر نمی‌کند، اما با آمدن ما و انتخاب دقیق ما، امید بهترشدن هست، پس چرا نیاییم؟

قرار ما، گام‌های استوار، با نیت خیر، امید به آینده‌ی بهتر و با توکل به خداوند رحمن و رحیم و با شادابی در روز جمعه ۱۵ تیرماه به سوی حوزه‌های اخذ رأی.

خداوند متعال به همبستگی و حرکت جمعی وعده‌ی سعادت، کامیابی و نجات داده است.

إِنَّ اللَّهَ لا یُخْلِفُ الْمِیعاد - پیروز و سربلند باشد.

دعاگوی همه -  ارادتمند مصطفی پورمحمدی

1

2

نظر شما