شناسهٔ خبر: 67511450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج علمی اردبیل:

تبیین انتخاب فرد اصلح وظیفه نخبگان است

اردبیل- مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل گفت: نخبگان علمی کشور با تبیین ویژگی‌های نامزد اصلح می‌توانند آحاد ملت را به حضور در پای صندوق‌های رأی بیاورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فاضل احدی ظهر پنجشنبه در نشست با اعضای نخبگان علمی در اردبیل، اظهار کرد: نخبگان علمی کشور با تبیین ویژگی‌های نامزد اصلح می‌توانند آحاد ملت را به حضور در پای صندوق‌های رأی بیاورند تا هر کس به ایران قوی و سرافراز علاقه‌‎مند بوده و معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح موجب سرافرازی ملت و جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: نخبگان علمی کشور با تبیین ویژگی‌های نامزد اصلح می‌توانند آحاد ملت را به حضور در پای صندوق‌های رأی بیاورند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل گفت: حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شکل می‌گیرد و قطعاً مردم برای انتخاب فرد اصلح از بینش و بصیرت بزرگان و نخبگان علمی استفاده خواهند کرد و نخبگان علمی وظیفه دارند راه را به آنها نشان بدهند.

احدی به ویژگی‌های فرد اصلح اشاره کرد و افزود: فرد اصلح باید همچون شهید خدمت آیت‌الله رئیسی به مبانی انقلاب و نظام و به این راه اعتقاد قلبی و واقعی داشته و کارآمد باشد و شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، توانایی کار کردن داشته باشد و از عناصر و همکاران خوب استفاده کند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای مأیوس کردن مردم از حضور در انتخابات به واسطه تبلیغات رسانه‌ای خاطرنشان کرد: نقش نخبگان مراکز علمی در این برهه از زمان به انتخابات بسیار حساس و تعیین‌کننده است.

احدی با بیان اینکه نخبگان علمی وظیفه دارند مردم را به سمت کاندیدای اصلح هدایت کنند، اضافه کرد: قطعاً مردم برای انتخاب فرد اصلح از بینش و بصیرت بزرگان و نخبگان استفاده خواهند کرد که نخبگان علمی باید راه را به آنها نشان بدهند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل بیان کرد: نخبگان جامعه، مصلحین، افراد فهیم و آگاه و باسواد، منادیان حق‌طلبی و عدالت‌خواه، معلمان، اساتید، روحانیت مبارز جامعه، دانشجویان و دانشگاهیان بزرگان و ریش سفیدان هر دیاری باید بدون کمترین تعارف، بدون کمترین مصلحت‌اندیشی، بدون کمترین جانب‌داری و بدون هر وابستگی آزادانه به میدان بیایند و مانند چراغ و فانوسی جامعه را به سوی افراد اصلح، مصلح و شایسته راهنمایی کنند.

نظر شما