شناسهٔ خبر: 67510771 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

واکنش رضا درویش به اظهارات علیرضا بیرانوند

مدیرعامل پرسپولیس: در مورد فسخ بیرانوند، قانون همه چیز را مشخص می‌کند. هیچ نقطه نامفهومی در قرارداد ایشان وجود ندارد‌.

صاحب‌خبر -

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات بیرانوند با رسانه‌ها گفتگو کرد.

رضا درویش در مورد اظهارات بیرانوند برای فسخ قرارداد با پرسپولیس به رسانه‌ها گفت: اگر بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر با رقم پیشنهادی کنار ما ماندند که هیچ اگر نه شاید جدا شوند چرا که اختلاف فاحشی با هم داریم.

وی در مورد بیرانوند گفت: ما قصد نداریم هواداران استرس داشته باشند و شلوغ‌کاری نمی‌کنیم و از راه‌های قانونی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد هیچ ابهامی در قرارداد بیرانوند وجود ندارد و ما طبق مفاد قرارداد عمل کرده‌ایم.

مدیر عامل پرسپولیس در مورد الحاقیه قرارداد بیرانوند گفت: تصمیم برای هر کسی بوده مدیر عامل یا هر شخص دیگری که الحاقیه را اضافه کرده به هر حال تمام و کمال پرداخت شده است و دلیلی برای فسخ نیست. ما در مورد دروازه‌بان نیز صبر می‌کنیم تا مراجع رسیدگی وضعیت این پست را روشن کنند. بیرانوند زحمت کشیده است و دروازه‌بانان بزرگ هم می‌توانند در این تیم حضور داشته باشند. به هر حال این بازیکنان از حضور در پرسپولیس سود هم برده‌اند و حقشان بوده، اما هیئت مدیره بنده را مکلف کرده است حتما جایگزین برای او مشخص کنم، اما هنوز تصمیم نگرفتیم و در انتظار تصمیم مراجع ذیربط در مورد قرار داد بیرانوند هستیم.

وی در مورد جذب لیموچی گفت: گفتند که ما از بازیکن خواستیم خودش رضایتنامه بگیرد من اینجا اعلام می‌کنم همه اینها حاشیه است. اساس جذب بازیکن درخواست باشگاه است و همه اسناد موجود است و حرف‌های حاشیه‌ای زیاد زده می‌شود.

درویش در مورد حضور سرمربی اسپانیایی گفت:‌ انشاالله هماهنگ می‌کنیم اوایل هفته بیاید البته ما باید برنامه ریزی کنیم ببینیم ابتدا بیاید امکانات پرسپولیس را ببیند و برود یا اینکه هر زمان آمد بماند و تمرینات را آغاز کند. ما ۲ مرداد قرار است اردو را آغاز کنیم.

وی در مورد ادعای بیرانوند برای تضعیف پرسپولیس گفت: آقای بیرانوند برای این صحبت‌ها باید دلیل داشته باشد باید دید ابعاد صحبت‌های وی چقدر است و در چه ابعادی حرف زده است و خودش باید جوابگوی این ادعا باشد.

درویش همچنین اعلام کرد که طبق برنامه ریزی ۱ هفته قبل از شورع لیگ بازی سوپر جام برگزار خواهد شد.

پیش از این بیرانوند قرارداد ۲ ساله خود با پرسپولیس را یکطرفه فسخ کرده و مدعی است ۲ میلیارد تومان از قبل طلب دارد در حالی که باشگاه معتقد است او برای فصل قبل تسویه کامل کرده است./ ایلنا

 

نظر شما