شناسهٔ خبر: 67508939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه گرمی:

انتخاب اصلح حل مشکلات و تسریع پیشرفت کشور را رقم می‌زند

حوزه/ حجت‌ الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه گرمی طی بیانیه ای گفت: انتخاب اصلح حل مشکلات و تسریع پیشرفت کشور را رقم می‌زند و بالتبع رضایت رهبر عزیز انقلاب را جلب و قلب مبارک عصاره عالم خلقت امام عصر«ارواحنافداه» را مسرور می‌سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌ الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه گرمی طی بیانیه ای از مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

« بسم الله الرحمن الرحیم»

مردم عزیز و غیور و ولایی استان اردبیل

حفظ و تقویت جمهوریت نظام با حضور حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی خصوصا انتخابات گره خورده و تقویت اسلامیت و ارزش‌های اسلامی به سپردن مسئولیت‌های مهم به افراد متعهد، مومن و ولایی وابسته است. بدون تردید مدافعان صادق جمهوری اسلامی باید جهت استحکام بنیان جمهوریت، شرکت حداکثری را دغدغه خود سازند و برای تقویت اسلامیت نظام، انسان ولایی و صالح را به منصب ریاست جمهوری برسانند.

امروز شرکت در انتخابات، بر اقتدار و عزت کشور می‌افزاید و دشمنان عنود و قسم خورده را پشیمان می‌سازند.

انتخاب اصلح حل مشکلات و تسریع پیشرفت کشور را رقم می‌زند و بالتبع رضایت رهبر عزیز انقلاب را جلب و قلب مبارک عصاره عالم خلقت امام عصر«ارواحنافداه» را مسرور می‌سازد.

مردم دیار استان اردبیل از جنوبی‌ترین نقطه استان که دیار انسان‌های وارسته است تا شمالی‌ترین منطقه استان که مغان سرافراز مظهر اتحاد و غیرت است، همواره حب اهل بیت و ولایت مداری را سرلوحه افتخارشان قرار داده و بر سر همین عهد، جان و مال خود را برای دفاع از عش اهل بیت و کشور امام زمان(عج) قدیم نموده‌اند در انتخاب رئیس جمهور نیز آرمان شهیدان را مدنظر خود قرار خواهند داد.

امروز حضور در پای صندوق رای و انتخاب فرد اصلح بر اساس شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری در عید غدیر خم اشاره فرمودند یک صدقه جاریه است که حیات دنیوی و اخروی ما را خواهد ساخت.

انتخاب شما در تعطیلی یا توسعه کارخانه‌ها، بیکاری یا اشتغال کارگران، تند یا کند شدن ساخت مسکن نیازمندان، تقویت یا تضعیف احکام آسمانی اسلام، کاهش یا افزایش اختلاس‌ها، تبعیض‌ها، ناعدالتی‌ها و وابستگی‌ها، تقویت یا تضعیف فتنه‌ها، امید یا ناامید کردن دشمنان، افزایش یا کاهش عزت و اقتدارمان به طور خلاصه در تقویت یا تضعیف ثمره خون شهیدان کشور و ملت ایران نقش ایفا خواهد کرد.

بنده از مردم سرافراز استان خصوصا مردان و زنان غیور مغان که همواره در غیرت و انسانیت چون دُر درخشان درخشیده و در بصیرت و همت، گوی سبقت را از همگان ربوده‌اند می خواهم این بار نیز بدون توجه به تبلیغات دشمن به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته جهت ادامه مسیر خدمت شهدای خدمت ضمن حضور حداکثری در انتخابات با انتخاب فرد ولایی، متعهد، جهادی، پرکار و پر تلاش که خود و اطرافیانش پاکدست و فساد ستیز باشند، دین مان را به شهیدان ادا کنیم و آینده کشور را که به تعبیر مقام معظم رهبری نزدیک قله رسیده‌ایم تضمین نماییم.

بدانید معمار آینده کشور شما هستید برگه های رای شماست که کشور را می‌سازد، خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج با انتخاب درست مراقب آن خشت اول باشید.

صفری نماینده مردم شریف استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

نظر شما