شناسهٔ خبر: 67508831 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

آخرین آمار بازگشت حجاج ایرانی به کشور

تحریریه جهان صنعت نیوز

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: میزان بازگشت حجاج کشور از مرز ۴۰ هزار نفر عبور کرد و طبق بررسی‌ها چندین پرواز پیش از موعد انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه روند بازگشت حجاج به کشور در حال افزایش است وهمچنان شاهد بازگشت حجاج به کشور هستیم. گفت: از ابتدای شروع پرواز‌های بازگشت حجاج بیت الله الحرام به کشور تا دوازدهم تیرماه ۴۰ هزار نفر از طریق ۳۵۱ سورتی پرواز به ۱۱ فرودگاه کشور انتقال یافته اند.

وی ادامه داد: از ابتدای تیر ماه هم بیش از ۴۰ هزار نفر از حجاج از دو فرودگاه جده و مدینه به فرودگاه‌های تبریز، کرمان، اهواز، بوشهر، رشت، بیرجند، همدان، مشهد، اصفهان، ساری و فرودگاه حضرت امام (ره) وارد شده‌اند.

قربانعلی با بیان اینکه خوشبختانه روند تاخیر پرواز‌های بازگشت حجاج کاهشی شده است. گفت: طبق آخرین آمار‌های ارائه شده از چندین پرواز حج میزان روند پرواز‌های حج کاهشی و حتی پیش از موعد بوده است.

او همچنین از انجام پرواز‌های فرودگاه امام خمینی هم گفت: امروز ۱۴ تیرماه عملیات بازگشت حجاج به فرودگاه کشور در قالب ۵ پرواز از دو فرودگاه مدینه و جده انجام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما