شناسهٔ خبر: 67508602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

مشارکت در انتخابات استحکام ملت را به دنبال دارد

همدان-یک فعال فرهنگی گفت:حضور حداکثری مردم باعث قوام نظام جمهوری اسلامی و استحکام ملت از لحاظ امنیت و بهداشت و سلامت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مهدی صلواتیان در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: با در نظر گرفتن اینکه هر کشوری اگر مردمش پای کار باشند در نظام و حکومتشان نشان دهنده این است که با آن حکومت موافق هستند و پایه‌های نظام با حضور مردم انجام می‌شود یقیناً حضور حداکثری مردم باعث قوام نظام جمهوری اسلامی و استحکام ملت از لحاظ امنیت و بهداشت و سلامت خواهد شد.

وی گفت: در این رابطه دو مرحله را می‌توان در نظر گرفت مرحله اول حضور مردم در همه عرصه‌ها ناامیدی را برای دشمنان به بار خواهد آورد و مردم با حضورشان به دشمنان ثابت خواهند کرد که ما می‌توانیم و نظام جمهوری اسلامی را قبول داریم و تا پای جان پای نظام می‌ایستیم.

وی بیان کرد: مرحله‌ی دوم برای مردمی که هنوز امیدی به آینده این کشور ندارند امید ایجاد خواهد کرد و حرکت مردم را رو به جلو خواهد برد و ما در این دو مرحله از یک طرف دشمن را ناامید کردیم و از طرف دیگر آنهایی که ناامید شدند یا جدا شدند قطعاً برمی گردند و در این نقطه قرار می‌گیرند و یکی از موضوعاتی که ما می‌توانیم نام ببریم مناظره‌ها است و مناظره‌ها باعث می‌شود از طرفی روشنگری برای مردم ایجاد شود و از طرفی قدرت افراد برای قرار گرفتن در رأس قوه‌ی مجریه برای همه ما معلوم می‌شود.

وی گفت: حضور مردم در انتخابات یک عهد و پیمان با ولایت است و محوریت ما را در جامعه نشان می‌دهد که حول محور ولایت و کلام ولایت می‌چرخیم بدون اینکه هیچ تعصبی داشته باشیم، ملتی که حول محور ولایت و امام خودش حرکت می‌کند یقیناً ملتی است که تا پای جان پای کشور خواهد ایستاد.

نظر شما