شناسهٔ خبر: 67508476 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اهدای جایزه ملل؛

سیسیلی‌ها از کوین اسپیسی تجلیل می‌کنند

کوین اسپیسی جایزه یک عمر دستاورد را در تائورمینا ایتالیا دریافت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کوین اسپیسی جایزه یک عمر دستاورد را در تائورمینا، سیسیل دریافت می‌کند. این جایزه بخشی از جوایز ملل است که با همکاری مجلس سنای جمهوری ایتالیا و منطقه سیسیل اهدا می‌شود. ژرار دوپاردیو، آبل فرارا و کلودیا کاردیناله از جمله چهره‌هایی هستند که پیشتر با دریافت این جایزه تجلیل شده‌اند.

این جایزه در حالی به اسپیسی اهدا می‌شود که وی در سال‌های اخیر بیشتر برای اتهامات تجاوز جنسی خبرساز شده بود و در ماه‌های اخیر تلاش کرده تا به دنیای سینما بازگردد. وی مصاحبه‌های پرمخاطبی انجام داده قرار است در فیلم «کنتاکت» دیده شود. وی در یک فیلم آمریکایی به نام «پیتر فایو هشت» هم بازی کرد که برای اولین بار در فیلادلفیا به نمایش درآمد.

اهداکنندگان این جایزه از کوین اسپیسی به عنوان یادگاری جاودانه از تاریخ سینما و تئاتر یادکردند که شایسته ادامه حرفه‌اش است.

اسپیسی همچنین به تازگی به عنوان مهمان افتخاری جشنواره معتبر فیلم زردآلو طلایی در ایروان ارمنستان معرفی شد.

این بازیگر در حالی همچنان با عواقب این اتهام‌ها دست و پنجه نرم می‌کند که در پرونده‌ای مدنی که در آمریکا از سوی آنتونی رپ بازیگر گشوده شد و همچنین یک پرونده جنایی در بریتانیا که برمبنای ادعای ۵ مرد تشکیل شد، بی‌گناه شناخته شده است. یک پرونده مدنی دیگر هم در بریتانیا قرار است در سال ۲۰۲۵ بررسی شود.

مراسم اهدای جوایز تائورمینا که اسپیسی در آن روی صحنه می رود، ۲۱ جولای (۳۱ تیر) در جشن تابستانی شهر تاریخی سیسیل برگزار می‌شود و هیچ ارتباطی با جشنواره سینمایی تائورمینا که از ۱۳ تا ۱۹ جولای (۲۳ تا ۲۹ تیر) برگزار می‌شود، ندارد.

نظر شما