شناسهٔ خبر: 67508109 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

زنده از نقل و انتقالات: بمب‌ها منفجر می‌شوند!

با بررسی اخبار اختصاصی و همچنین رسمی از نقل و انتقالات ایران همراه ما باشید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در پایان اولین هفته از پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران، هنوز بازار آنطور که هواداران انتظار دارند داغ نشده، اما مذاکرات و ارزیابی‌‌ها به مرحله خوبی رسیده و می‌توان انتظار وقوع چند خبر رسمی را داشت.

ما در "ورزش سه" همراه با خبرنگاران میدانی و منابع مختلف، از هفته گذشته اتفاقات پنجره تابستانی را زیر ذره‌بین خود برده و تمام تلاش خود را داریم تا مخاطبان را سریع و دقیق‌تر در جریان اخبار قرار دهیم.

امروز انتظار می‌رود پایتخت محل مذاکرات بیشتر برای جلب نظر بازیکنان و البته سرمربیان باشد. جایی که شاید یک سرمربی برگزیده شود و چند انتقال هم رقم بخورد.

با ما همراه باشید:

 پوشش زنده خبری

14 تیر 1403 ساعت 09:48

موندن یا رفتن مورایس یکی از سوالات جالب نقل و انتقالات این فصله. باشگاه سپاهان پیشنهاد تمدید قرارداد رو داده و با موندن مورایس، سپاهان به استقبال خرید ستاره‌های بعدی هم می‌ره.

14 تیر 1403 ساعت 09:48

اولین خبر امروز تمدید قرارداد برادر وحید امیریه. فرید که فصل گذشته پست دفاع چپ بازی می‌کرد، حالا توی لیگ برتر برای خیبر بازی می‌کنه.

13 تیر 1403 ساعت 22:20

علیرضا بیرانوند در ویدیویی که ورزش سه تهیه کرده به نوعی خداحافظی کرد و گفت: من یک تصمیمی گرفتم و باید به تصمیمم احترام بگذارید. فقط می‌خواستم بگویم این اتفاقات هست و خیلی‌ها دوست نداشتند من اینجا باشم. هرجا که بروم صدم را برای تیمم می‌گذارم چون پول حلال سر سفره و پیش خانواده‌ام بردم و مطمئن باشید یک روزهایی اتفاقاتی می‌افتد که همیشه سرم بالاست.

13 تیر 1403 ساعت 20:13

باشگاه خیبر خرم آباد با این تصویر تمدید قرارداد رضا مهاجری را اعلام کرد.

13 تیر 1403 ساعت 19:19

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد رسمی را به علی علیپور داده و باتوجه به علاقه این مهاجم به بازگشت، انتظار می‌رود این انتقال جوش بخورد.

13 تیر 1403 ساعت 18:03

محمدرضا زنوزی این روزها سخت مشغول بررسی گزینه‌های سرمربیگری است. او تصمیم خود را گرفته و قصد دارد یک چهره کارنامه دار خارجی را به نیمکت تراکتور بنشاند.

13 تیر 1403 ساعت 16:47

محمدرضا آزادی: اینکه می‌گویند با العروبه به توافق رسیده‌ام درست نیست، چرا که هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام و از طرف دیگر در کنار مذاکره با باشگاه اماراتی، با پرسپولیس هم در حال مذاکره هستم. به تیمی می‌روم که شرایط بهتری داشته باشد و به پیشرفت فوتبالم کمک کند.

13 تیر 1403 ساعت 15:58

گودرزی دو مشتری جدی به نام سپاهان و استقلال دارد؛ مهم‌ترین مانع بر سر راه انتقال گودرزی به سپاهان قراردادی است که این بازیکن با شمس‌آذر دارد و جدایی او منوط به جلب رضایت باشگاه قزوینی است.

13 تیر 1403 ساعت 14:17

محمدجواد آقایی‌پور احتمالا گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است. سپاهان موفق شد رضایتنامه ۳۰ میلیاردی این مهاجم را پرداخت کند و همچنین دستمزد قابل توجهی را هم به او بدهد.

13 تیر 1403 ساعت 13:59

باشگاه سپاهان درخواست جذب اوستون اورونوف را تکذیب کرد. آنها از صفحات پرسپولیسی خواستند که نامه سپاهان برای اورونوف را منتشر کنند! 

 

نظر شما