شناسهٔ خبر: 67505797 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

دعوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مردم برای شرکت در مرحله دوم انتخابات

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه برگزاری مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم ایران گفت: انشاءالله همه‌ شما با قوت به صحنه بیایید، انقلاب اسلامی یک روز باشکوه و با افتخار دیگر را انشاءالله تجربه خواهد کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در آستانه برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امیدواری را یکی از جلوه‌های انتخابات برشمرد و گفت: مردم ببیند وقتی یک دولت مردمی سر کار بیاید و شخصیتی در مسند ریاست جمهوری قرار بگیرد که درد محرومان را می‌فهمد، در شرایط مستضعفی، محرومیت، در شرایطی که دوران کودکی را با از دست دادن پدر و یتیمی بزرگ شده‌ و کار کرده‌ است، وقتی چنین فرد مهذب، خود ساخته و با تقوایی در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرد، یک وزیر جهاد کشاورزی هم از همین جنس مسولیت را برعهده می‌گیرد. 

اسماعیلی نهضت اسلامی را با این نگاه و رویش رو به جلو دانست و تصریح کرد: مردم عزیزمان با دیدن این نگاه، اقدامات، خدمات و نگاه اصیل و  توجه به مردم، حتما امروز انگیزه بیشتری برای ساختن ایران عزیز پیدا می‌کنند. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما این حرف ها را قبول نداریم که اگر ۶۰ درصدی در انتخابات شرکت نکرده‌اند از نظام اسلامی دلخور هستند، برخی از نارسایی‌ها و فضای ناامیدی که دشمنان ما القا می‌کنند، از عملکرد برخی از مدیران شاید پای صندوق رای نیامده‌اند. 

استاد دانشگاه تهران فضای ساخته شده توسط دولت مردمی را، فضای امید، تعالی و پیشرفت رو به آینده عنوان و تصریح کرد: انشاالله تک تک شما عزیزان برای ساخت آینده ایران عزیز وارد صحنه شوید، بیینید کشور ما کشور جریان‌های سرمایه‌داری محدود که قدرت و مناصب بین عده‌ای از افراد وابسته به کانون‌های ثروت و قدرت بچرخد نیست. 

وی در ادامه گفت: مهندس نیک بختی، وزیر جهاد کشاورزی پیدا می‌شود که در اوج محرومیت با جهاد، ایمان و تعهد به پا می‌خیزد، حرکت می‌کند، سالها در کوچکترین واحد اداره کشاورزی روستاهای گرمسیر که شبهای آن گرمای بالا ۴۵ درجه داشته است، زندگی می‌کند، امروز حوزه کشاورزی و محصولات کشاورزی کشور را سامان دهی می‌کند، این مسیر رشد برای همه‌ی فرزندان ایرانی مهیا است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خطاب به مردم ایران گفت: انشاالله همه‌ی شما با قوت به صحنه بیایید، انقلاب اسلامی یک روز باشکوه و با افتخار دیگر را انشاالله تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما