شناسهٔ خبر: 67505246 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فودن: از ساوتگیت انتقاد نکنید، تقصیر بازیکنان است!

فیل فودن معتقد است گرت ساوتگیت نباید به دلیل نمایش‌های ضعیف تیم ملی انگلیس سرزنش شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف انگلیس تحت هدایت گرت ساوتگیت، انتقادات زیادی را به دنبال داشته و بسیاری معتقدند که این مربی با سبک بازی‌ای که با ترکیبش همخوانی ندارد، باعث ناکامی انگلیس می‌شود اما فودن نظر متفاوتی دارد.

او ابتدا درباره عملکرد ضعیف خودش در یورو گفت:  «من کمی ناراحت هستم، صادقانه می‌گویم. من می‌خواهم سعی کنم گل بزنم، سعی کنم عملکرد بهتری برای انگلیس داشته باشم و گاهی اوقات این اتفاق نمی‌افتد، اما مهم این است که تلاش می‌کنم که برگردم و روزی این اتفاق خواهد افتاد.»

فودن ادامه داد: «من به این فکر نمی‌کنم که به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر به اینجا آمده‌ام. من هم مانند بقیه نیاز دارم که در تیم جا بیفتم. من فکر می‌کنم که در هر بازی، گام‌های کوچکی به جلو برداشته‌ام و امیدوارم که در ادامه مسابقات برای انگلیس عملکرد خوبی داشته باشم، این همیشه هدف من بوده است.»

2050274

فودن سپس در برابر انتقادات از گرت ساوتگیت دفاع کرد: «من برای گرت متاسفم. او قصدی برای بازی دفاعی نداشته است. در تمرینات به ما گفته است که حمله کنیم و همیشه حریف را تحت فشار بگذاریم اما بعضی اوقات بازی در سمت اشتباهی جلو می‌رود. به‌نظرم ما بازیکنان به‌عنوان بخشی از مشکل باید سرزنش شویم.»

نظر شما