شناسهٔ خبر: 67503730 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

منصوری به چه حقی در جایگاه رئیس ستاد انتخابات جلیلی به همایش دهیاران رفته و سخنرانی کرده است؟ منصوری به چه حقی در جایگاه رئیس ستاد انتخابات جلیلی به همایش دهیاران رفته و سخنرانی کرده است؟

معاون پارلمانی وزارت کشور در دولت اصلاحات گفت: باید مشخص شود آقای منصوری که به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آقای جلیلی از معاونت اجرایی دولت مرخصی گرفته و الان سمتی در دولت ندارد به چه حقی به مراسم دهیاران رفته و در این مراسم سخنرانی کرده است، این مصداق بارز تخلف انتخاباتی است. محمود میرلوحی در

صاحب‌خبر -

معاون پارلمانی وزارت کشور در دولت اصلاحات گفت: باید مشخص شود آقای منصوری که به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آقای جلیلی از معاونت اجرایی دولت مرخصی گرفته و الان سمتی در دولت ندارد به چه حقی به مراسم دهیاران رفته و در این مراسم سخنرانی کرده است، این مصداق بارز تخلف انتخاباتی است.

محمود میرلوحی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره حضور رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در همایش دهیاران و شائبه ایجاد شده عنوان کرد: باید مشخص شود آقای منصوری که به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آقای جلیلی از معاونت اجرایی دولت مرخصی گرفته و الان سمتی در دولت ندارد به چه حقی به مراسم دهیاران رفته و در این مراسم سخنرانی کرده است، این مصداق بارز تخلف انتخاباتی است.

وی افزود: روز گذشته هم دیدم که خبرگزاری دولت تیتر زده که معاونان رئیس جمهور از جلیلی حمایت کردند این مسئله هم اشکال دارد. دهیاری‌ها زیر نظر وزارت کشور و با منابع دولتی اداره می‌شوند باید دید سالن برج میلاد را برای چنین مراسمی چه کسی کرایه کرده است و چرا در این مراسم علیرغم صحبت‌های امروز وزیر کشور الفبای قانون انتخابات رعایت نشده است.

معاون پارلمانی وزارت کشور در دولت اصلاحات گفت: اگر آقای منصوری به عنوان مقام دولتی در این مراسم حاضر شده پس استعفای او معنایی نداشته و اگر به عنوان مقام رسمی خود در این مراسم نبوده جایگاه او در جلسه دهیاران محل سوال است. باید از مسئولان پرسید که چرا رئیس ستاد انتخاباتی یک نامزد باید در این جلسه حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه این مسائل و برخی جانبداری‌ها از سوی برخی نهادهای دولتی باید توسط ستاد انتخاباتی گزارش شود، گفت: این در حالی است که در برخی از استان‌ها گرفتن سالن و برگزاری مراسم از سوی اعضای ستاد آقای پزشکیان با مشکل مواجه شد و در برخی موارد شورای تامین استان‌ها گفتند سالن عوض شود. متاسفانه در این موارد مانند چیزی که در صدا و سیما دیدیم رعیات اصل بی‌طرفی صورت نمی‌گیرد امیدواریم با آمدن آقای پزشکیان بیش از گذاشته شاهد انصاف و عدالت در این موارد باشیم.

 

منبع: etemadonline-665885

نظر شما