شناسهٔ خبر: 67502466 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

گجت جدید شیائومی مخصوص عاشقان حیوانات خانگی است

گجت جدید Beon X۳ شیائومی یک تصفیه‌کننده هوا برای حیوانات خانگی است که با قابلیت‌های منحصربفرد خود می‌تواند مشکل حساسیت برخی افراد به حیوانات و شیوع بیماری‌ها بین گربه‌سانان را حل کند.

صاحب‌خبر -
روزنو :

گجت نیوز: شیائومی به‌تازگی از یک گجت جذاب رونمایی کرده که می‌تواند همراهی فوق‌العاده برای علاقمندان به حیوانات خانگی باشد. این دستگاه که Beon X۳ نام دارد در اصل یک دستگاه تصفیه هوا مخصوص حیوانات خانگی است که قابلیت‌هایی جذاب مثل امکان جمع‌آوری موهای حیوانات، دفع بوهای آزاردهنده، ضدعفونی و گندزدایی محیط اطراف حیوان خانگی شما را ارائه کرده و قادر است به‌خوبی از او محافظت کند.

گجت جدید Beon X۳ شیائومی چگونه در نگهداری حیوانات خانگی کمک می‌کند؟

تصفیه‌کننده هوای شیائومی علاوه بر این که هوای اطراف حیوان خانگی شما را تمیز نگه می‌دارد، به سلامتی او نیز کمک خواهد کرد. این دستگاه مانع شیوع ویروس‌های خطرناکی مانند زگیل‌های تناسلی یا کلسی‌ویروس‌ها شده و با استفاده از فناوری جدید یونیزه کردن سوپر انرژی قادر است انواع ویروس‌ها و باکتری‌های هوا را از بین ببرد. از این طریق، دستگاه شیائومی رنجیره انتقال ویروس را نیز قطع کرده و مانع از شیوع آن از طریق هوا خواهد شد.

گجت جدید شیائومی مخصوص عاشقان حیوانات خانگی است

سیستم اختصاصی یونیزه کردن این گجت شیائومی همچنین قابلیت جذب عوامل آلرژی‌زای درون ذرات موی حیوانات خانگی را نیز داشته و برای افرادی که به حیوانات خانگی علاقمندند، اما نسبت به آن‌ها آلرژی دارند، بسیار مفید است.

در کنار قابلیت‌های جذاب اشاره شده، گجت جدید شیائومی همچنین قادر به جذب موهای اضافی حیوانات خانگی از طریق فیلترهای قدرتمند هواست و مانع از ریختن آن‌ها روی زمین و کف منزل می‌شود. سیستم اصلی فیلتر در این دستگاه همچنین از آرایش حفره‌های باریک‌تر و چگال‌تری بهره می‌برد که توانایی جذاب موی انواع حیوانات در ضخامت‌ها و اندازه‌های مختلفی را داشته و یکی از نقاط قوت این دستگاه در مقایسه با محصولات مشابه به شمار می‌رود.

گجت جدید شیائومی مخصوص عاشقان حیوانات خانگی است
گجت جدید شیائومی مخصوص عاشقان حیوانات خانگی است

دستگاه Beon X3 همچنین به یک فیلتر کاتالیزور بدون بو هم مجهز است که بو را از محیط حذف کرده و هوای اطراف را خوشبو می‌کند. این فیلتر قادر است ظرف مدت تنها سه دقیقه محیط اطراف را گندزدایی و خوشبو کند.

این گجت همچنین تولید نویز بسیار اندکی کرده و به سکوت محیط آسیبی وارد نمی‌کند. علاوه بر این، پشتیبانی از اپلیکیشن مخصوص و ادغام با اکوسیستم منزل هوشمند شیائومی نیز دیگر قابلیت منحصربفرد گجت  Beon X3 به شمار می‌رود. قیمت این دستگاه 261 دلار است.

نظر شما