شناسهٔ خبر: 67498889 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

GTA Online از زمان عرضه تا به حال ۵۰ به‌روزرسانی محتوا دریافت کرده است

صاحب‌خبر -

اطلاعات جدید ارائه شده نشان می‌دهد که تاکنون ۵۰ به‌روزرسانی محتوا برای بازی GTA Online منتشر شده‌اند.

شرکت راکستار (Rockstar) همواره با عناوین تک‌نفره داستان محور جهان باز شناخته می‌شود. با موفقیت عناوینی مانند GTA 5، Red Dead Redemption 2 و موارد دیگر، به راحتی می‌توان فهمید که چرا طرفداران این سرکت به بازی‌های تک‌نفره علاقه‌مند هستند. با این حال، همه چیز در سال ۲۰۱۳ تغییر کرد. راکستار با انتشار GTA Online ماجراجویی جدیدی را آغاز کرد و استودیو را به نقاط عطف جدیدی رساند.

با گذشت بیش از ۱۰ سال از انتشار GTA Online، این بازی همچنان محبوبیت بالایی در میان طرفداران دارد و اخیراً مشخص شده که تا به حال ۵۰ به‌روزرسانی محتوا دریافت کرده است.

GTA Online در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۳ و دو هفته پس از عرضه GTA 5 منتشر شد و همچنان در جداول پرفروش‌ترین بازی‌ها قرار دارد. طبق گزارش منتشر شده، از سال ۲۰۱۳ تا به حال ۵۰ به‌روزرسانی بزرگ برای این بازی منتشر شده است و با توجه به ارائه‌ی محتوای جدید، طرفداران همچنان به تجربه این اثر آنلاین می‌پردازند.

GTA Online از زمان عرضه تا به حال 50 به‌روزرسانی محتوا دریافت کرده است

موارد مختلفی شامل انتخاب وسایل نقلیه، سلاح‌ها و ویژگی‌های بازی نیز از سال ۲۰۱۳ تا حد زیادی گسترش یافته و راکستار حتی محتوای تک‌نفره‌ای مانند Agent Trevor DLC را در ماموریت‌های GTA Online قرار داده است. این سفر نیز به زودی به پایان می رسد، اما Rockstar یک سال کامل به روز رسانی باقی مانده است. GTA 6 در حال حاضر برای عرضه در پاییز ۲۰۲۵ تایید شده است و طرفداران می توانند انتظار پشتیبانی مشابهی را برای مؤلفه آنلاین آن در سال آینده داشته باشند.

راکستار در حال حاضر روی ساخت بازی مورد انتظار GTA 6 کار می‌کند. این اثر در حال حاضر برای عرضه در پاییز ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است و طرفداران می‌توانند انتظار پشتیبانی مشابهی را برای بخش آنلاین آن داشته باشند.

نظر شما