شناسهٔ خبر: 67494777 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

قادری :

نامزدهای انتخابات سیاست‌های تجاری و راهکارهای خود برای ناترازی‌های اقتصادی را به درستی تشریح کنند

صاحب‌خبر -
نامزدهای انتخابات سیاست‌های تجاری و راهکارهای خود برای ناترازی‌های اقتصادی را به درستی تشریح کنند
خبرگزاری آریا - عضو هئیت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است نامزدها سیاست‌های تجاری و راهکارهای خود برای ناترازی‌ها در دولت آینده را به درستی تشریح کنند.

جعفر قادری ، در ارزیابی خود پیرو مناظره اقتصادی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: به واقع نامزدها باید به خوبی طرح‌ها و برنامه‌های خود را بیان کنند، چراکه بیان کلی مشکلات راه حل کار نیست.
نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس دوازدهم تاکید کرد: نامزدها در قبال برنامه هایی که ارائه می دهند باید بگویند به چه طریقی قصد دارند سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه را اجرایی کنند.
قادری بیان کرد: همچنین این نامزدها باید بگویند که از چه طریقی می خواهند سیاست‌های تجاری، پولی و بانکی و سیاست‌های مالی را در کشور تنظیم کنند.
وی با اشاره به معضلات و مشکلات در زمینه کسری صندوق‌های بازنشستگی و ناترازی‌های مختلف در عرصه اقتصاد بیان کرد: نامزدها باید بگویند قرار است از چه طرقی این کسری‌ها را برطرف و جلوی ناترازی‌ها را بگیرند چراکه ناترازی ها آسیب های جدی به مسائل اقتصادی کشور وارد کرده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم به دنبال رئیس جمهوری هستند که از هم اکنون برایشان مشخص کند که در وضعیت اقتصادی فعلی به چه نحوی قرار است با مسائل و مشکلات برخورد لازم را داشته باشد.
وی تاکید کرد:همچنین مردم قصد دارند ببینند نگاه نامزدها نسبت به پیمان‌های مختلف و تعامل با کشورهای همسایه اعم از بلوک شرق و غرب و یا حل معضلات و مشکلات سیاسی - اقتصادی با این کشورها چگونه خواهد بود. /
پایان پیام

نظر شما