شناسهٔ خبر: 67493341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ضرورت تبیین اهمیت مشارکت و انتخاب اصلح از سوی رسانه‌ها

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تبیین اهمیت مشارکت و انتخاب اصلح از سوی رسانه‌ها تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله موسوی اصفهانی در جمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: این روزها چشم جهانیان به مردم ایران و صندوق‌های رأی است.

وی با اشاره به نقش رسانه در تبیین اهمیت انتخابات و انتخاب فرد اصلح، افزود: نخبگان، تریبون‌داران و رسانه‌ها باید برای افکار عمومی جامعه، اهمیت این حضور را به نحو احسن تبیین کنند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان عنوان کرد: مشارکت پرشور در انتخابات ضمن آن که زمینه‌ساز قوام و عزت جمهوری اسلامی است، دشمنان را مأیوس و دوستان انقلاب را امیدوار می‌کند.

موسوی اصفهانی با اشاره به برگزاری انتخابات دور دوم ریاست جمهوری در جمعه آینده، گفت: در این روزها طلاب و مبلغان بیش از پیش باید وارد میدان تبیین شوند و در این راه گام بردارند.

وی ابراز کرد: از مسائلی که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید داشتند، لزوم فراخوان نخبگان و قشرهای تأثیرگذار اجتماعی به‌منظور تشویق مردم به شرکت در انتخابات بود که در این مورد ضروری است تا تریبون‌داران و افرادی که صدای‌شان در جامعه شنیده می‌شود، برای تبیین مزیت‌های حضور حداکثری در انتخابات و البته تهدیدهای مشارکت کمرنگ در انتخابات تلاش کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: در کنار حضور پرشور و مشارکت حداکثری انتخاب اصلح نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و مقام معظم رهبری در این روزها به خوبی معیارهای انتخاب اصلح را برای مردم بیان کردند که مبلغان نیز باید به تبیین آن در بین مردم بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما