شناسهٔ خبر: 67492480 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مناف هاشمی: پیش‌بینی کسب ۴۰ سهمیه المپیک را داشتیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت که پیش‌بینی آنها کسب ۴۰ سهمیه برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو، درباره کسب 40 سهمیه در رشته‌های مختلف برای المپیک 2024 پاریس گفت: پیش‌بینی‌ها روی همین عدد یعنی 40 سهمیه بود. با توجه به شرایطی که فدراسیون‌ها در 4 سال گذشته داشتند و 16 فدراسیون به لحاظ ریاست تثبیت شده نبودند و در شرایط سرپرستی اداره می‌شدند، همچنین با توجه به شرایطی که در رشته‌های والیبال و بسکتبال داشتیم و سهمیه نگرفتند که آن هم به خاطر مباحث مدیریتی و پوست اندازی بود، نهایتا 40 سهمیه در قالب 13 رشته داریم.

وی ادامه داد: تعداد نفرات کاروان نسبت به دوره قبلی کم است. با این جمعیت 40 ورزشکار از 13 فدراسیون، 75 نفر کادر فنی و سرپرستی و 10 نفر کادر رسانه‌ای، عملا تقریباً 124 نفر را بتوانیم برای پاریس داشته باشیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک یادآور شد: امیدوارم با حمایت‌های خوبی که وزارت ورزش در دو سال اخیر داشته و حمایت‌های کمیته ملی المپیک و بسته‌های حمایتی که داشتیم و پاداش‌های خوب و اردوهای خوب داخلی و خارجی، ورزشکاران نتایجی بگیرند که دل مردم را خوشحال کنند و شادابی و انسجام را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/

نظر شما