شناسهٔ خبر: 67491800 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزارت راه: پزشکیان برای توضیح وضع مسکن وقت نداد

معاون وزیر راه و شهرسازی در واکنش به برخی اظهارات مطرح شده در مناظره دیشب دو کاندیدای ریاست‌جمهوری، گفت: پزشکیان برای توضیح وضعیت مسکن به ما وقت نداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هادی عباسی اصل در واکنش به اظهارات یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظره شب گذشته، اظهار کرد: اطلاعات دیب ناقص و بخشی بود‌ در بحث پروانه‌های ساختمانی پروانه ساختمانی شهری و روستایی را داریم. باید مشخص شود آیا پروانه صادر شده برای مساکن شهری است یا روستایی یا جمع این دو.

وی افزود: وقتی زمینی را برای یک پروژه مثلاً شهرک تخصیص می دهیم، متقاضیان مشخص شده و کارهای اجرایی شروع می شود.

وی با بیان اینکه حدود 40 مرحله قبل از رسیدن به صدور پروانه ساختمانی باید طی شود، ادامه داد: دولت سیزدهم حدود 130 هزار واحد مسکن مهر را تکمیل کرده که پروانه ساختمانی آنها 13 سال قبل صادر شده و در آمار ما لحاظ نمی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توئیت عباس آخوندی وزیر اسبق راه و شهرسازی گفت: وی فقط آمار مربوط به اجاره 99 ساله را مطرح کرده و زیر سئوال بردن کارها به اینکه، درست نیست.

عباسی همچنین از درخواست برای تشریح وضعیت مسکن برای مسعود پزشکیان کاندیدای ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: متاسفانه وی به ما وقت نداد و موفق نشدیم جلسه ای در این رابطه داشته باشیم.

وی یادآور شد: ما این  آمادگی را هم داریم برای آقای جلیلی نیز وضعیت مسکن را توضیح دهیم.

وی تاکید کرد: در هر صورت دولت‌ها در برابر مسکن باید مسئولیت پذیر باشند و نمی‌توانیم به راحتی از این مسئله عبور کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما