شناسهٔ خبر: 67490906 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

جرم و جنایت

 حبس ابد برای قاتل 66ساله زنان

مرد ۶۶ساله که متهم به قتل ۲زن در لندن بود، در دادگاه به حبس ابد محکوم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری به نقل از میرر، ۱۴فوریه ۲۰۲۲ در روز ولنتاین، کارل کوپر ۶۶ساله، نامزد سابقش نائومی هانت ۴۱ساله را در خانه‌اش در شهرک پلامستد لندن با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و از محل جنایت فرار کرد.

هیچ‌کس شاهد این جنایت نبود و با پیدا شدن جسد مقتول توسط همسایه‌ها پلیس راهی خانه مقتول شد و جسد زن ۴۱ساله را که روی کاناپه افتاده بود، پیدا کرد.

کارآگاهان در بررسی‌های خود متوجه شدند که نائومی (مقتول) از چند روز قبل از مرگش بارها با پلیس تماس گرفته و ادعا کرده که نامزدش کارل او را تعقیب می‌کند و وی از او می‌ترسد. با این اطلاعات، پلیس حدس زد که قاتل، نامزد ۶۶ساله اوست و تحقیقات برای دستگیری وی آغاز شد تا اینکه ۴روز بعد، تنها مظنون جنایت دستگیر شد. کارل در بازجویی‌ها قتل نائومی را انکار کرد و پلیس که نتوانسته بود اسناد و مدارک انکارناپذیری علیه او پیدا کند، وی را آزاد کرد.

۱۶‌ماه از این حادثه می‌گذشت و هنوز قاتل نائومی دستگیر نشده بود که زنی به نام فیونا هولم ۴۸ساله به طرز عجیبی ناپدید شد. خانواده‌اش پلیس را در جریان قرار دادند و در تحقیقات مشخص شد که او با فردی به نام کارل نامزد کرده بود.

وقتی معلوم شد که کارل همان مردی بوده که ۱۶ماه قبل به اتهام قتل نامزدش نائومی دستگیر و سپس آزاد شده بود، مأموران بار دیگر سراغ وی رفتند. در بازرسی خانه کارل، لکه‌های خون روی لباس، دیوارها و مودم وای‌فای اتاق نشیمن پیدا شد. در حیاط خانه نیز یک تلویزیون شکسته که مخفی شده بود و لباس‌های خون‌آلود سوخته پیدا شد. بعد از آزمایش‌های دی‌ان‌ای مشخص شد که آثار خون متعلق به فیونا (زن گمشده) است. همه شواهد نشان می‌داد که این زن به قتل رسیده است و براین‌اساس، روز گذشته جاستیس جانسون، قاضی دادگاه سلطنتی، کارل را به قتل ۲ زن متهم و وی را به حبس ابد محکوم کرد.

یاشار سلطانی بیوگرافی یاشار سلطانی

نظر شما