شناسهٔ خبر: 67489581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد؛

بهره‌مندي بيش از 47 هزار نفر از خدمات داروخانه‌هاي هلال احمر گلستان

صاحب‌خبر -
بهره‌مندي بيش از 47 هزار نفر از خدمات داروخانه‌هاي هلال احمر گلستان

خبرگزاری آریا- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از بهره‌مندی 47 هزار و 793 نفر از خدمات داروخانه‌های هلال احمر گلستان خبر داد و افزود: خدمات جمعیت هلال احمر گلستان در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود.

 

 قاسم غریب آبادی صیح امروز در گفت‌وگو با آریا به برخی اقدامات سه ماهه جمعیت هلال احمر گلستان در حوزه خدمات اشاره و اظهار کرد: در حوزه توانبخشی در فصل بهار، یک هزار و 627 نفر با تعرفه نیمه دولتی از هفت مرکز توانبخشی استان جمعیت هلال احمر گلستان خدمات دریافت کردند.

وی با بیان اینکه طی مدت مذکور برای 47 هزار و 793 نفر مراجعه‌کننده به 2 داروخانه هلال احمر در شهر‌های گرگان و گنبدکاووس، خدمات دارویی ارائه شد، خاطرنشان کرد: برگزاری 94 دوره آموزشی از دیگر خدمات جمعیت بود که 22 هزار و 547 نفر از آن بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با تأکید بر اینکه در سه ماه نخست سال 1403 تعداد 25 باب خانه هلال به مجموعه استان اضافه شد، تصریح کرد: مجموع خانه‌های هلال استان گلستان تاکنون به 350 خانه افزایش یافته و قطعاً این روند تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمات جمعیت هلال احمر گلستان در حوزه‌های مختلف با ظرفیت بسیار بالا ارائه می‌شود، افزود: آنچه مهم است، ارائه خدمات تحت مسئولیت جمعیت هلال احمر به اشکال مختلف و همه نقاط دور و نزدیک استان گلستان است.

انتهای پیام

نظر شما