شناسهٔ خبر: 67486962 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

توافق ببرها با استفانو پیولی

تمام شد: سرمربی میلان و اینتر روی نیمکت الاتحاد

روزنامه الریاضیة از توافق الاتحاد و استفانو پیولی برای عقد قراردادی سه ساله خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری مارسلو گایاردو، باشگاه الاتحاد برای انتخاب جانشین این سرمربی آرژانتینی، با استفانو پیولی به توافق دست یافت و معتبرترین روزنامه عربستان نیز این خبر را تأیید کرد.

روزنامه الریاضیة با انتشار خبری در این خصوص نوشت: مدیران باشگاه الاتحاد عربستان با استفانو پیولی ایتالیایی به توافق رسیدند تا او سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برای مدت سه فصل شود و جایگزین مارسلو گایاردو آرژانتینی گردد. این توافق بر اساس منابع نزدیک به سرمربی اعلام شده است.

پیولی کار خود را در دنیای مربیگری با تیم سالرنیتانا آغاز کرد و سپس هدایت تیم‌های پارما، بولونیا، لاتزیو و اینتر میلان را بر عهده داشت. او با دستاوردهای بزرگ خود در آث میلان، از جمله قهرمانی در سری آ در فصل 2021 و رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2022، نام خود را مطرح کرد.

2042637

بر اساس همین منابع، خریدهای آینده الاتحاد در بازار نقل و انتقالات تابستانی جاری با هماهنگی بین رامون بلاناس اسپانیایی، مدیر ورزشی، و سرمربی جدید ایتالیایی انجام خواهد شد.

انتظار می‌رود که پیولی اولین نفری باشد که به اردوی آینده الاتحاد در اسپانیا ملحق شود تا نظارت بر آماده‌سازی تیم برای فصل جدید را بر عهده بگیرد.

شرکت الاتحاد دیروز به‌طور رسمی از طریق حساب خود در پلتفرم "ایکس" اعلام کرد که گایاردو آرژانتینی از سمت خود کنار رفته است. تیم تحت هدایت او، در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، از نیمه‌نهایی جام حذفی و دور دوم جام جهانی باشگاه‌ها کنار رفت و در فینال سوپرجام شکست خورد. همچنین، تیم نتوانست در میان چهار تیم برتر لیگ باقی بماند.

نظر شما