شناسهٔ خبر: 67486814 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

آغاز ثبت نام ایران خودرو تیر ۱۴۰۳ + لینک سایت

ثبت نام ایران خودرو در تیر ۱۴۰۳ آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین ، ایران خودرو از آغاز طرح پیش فروش خودرو در تیرماه خبر داد. این پیش فروش از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با قیمت مصوب کارخانه خودرو را خریداری کنند.

این طرح به صورت اینترنتی از ساعت ۱۰ صبح امروز بر روی سایت فروش ایران خودرو فعال خواهد شد.

گروه خودروسازی ایران خوردو اعلام کرد: شرکت ایران خودرو در نظر دارد از فردا چهارشنبه مورخ 13 تیرماه 1403 پیش فروش خودرو هایما 7 ایکس را ویژه مادران (طرح جوانی جمعیت) و طرح عادی آغاز نماید.

متقاضیان تا ۱۰ روز زمان دارند نسبت به تکمیل وجه ایران خودرو اقدام کنند.

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود. متقاضیان با مراجعه به لینک ذکره شده باید مبلغ پیش پرداخت خودرو را واریز کنند. همانطور که گفته شد الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می شود.

اواسط سال ۲۰۲۰ هایما محصولی متفاوت در کلاس MPV (خودروهای چندمنظوره) به بازار چین معرفی و عرضه کرد. خودرویی که از نظر طراحی و امکانات از سایر محصولات این شرکت مدرن تر و پویاتر ظاهر شد. هایما ۷X یک MPV کامل و پرچمدار محصولات هایما در ایران شناخته می‌شود. در بخش توان فنی نیز هایما ۷X قدرتمند ظاهر شده است. ایران خودرو پس از واردات مدل‌های مختلف هایما در ایران این بار در اسفند ۱۴۰۱ در نمایشگاه خودرو تهران از هایما ۷x رونمایی کرد. با توجه به طولانی بودن فرایند کسب مجوزهای لازم در نهایت، فروش رسمی هایما ۷x از اواسط پاییز ۱۴۰۲ شروع می‌شود.

ون هایما ایران خودرو، رقیبان بسیار اندکی در بازار کشورمان دارد که در کلاس ون باشند. اولین رقیب این خودرو، ون فردا سوبا M۴ است که احتمالاً تجهیزات و امکانات بسیار بیشتری نسبت به هایما دارد. علاوه بر سوبا M۴، کراس‌اوورهای نیمه لوکس چینی همچون تیگو ۸ پرو نیز به عنوان رقبای هایما ۷X در بازار محسوب می‌شوند. از طرف دیگر، شرکت بهمن موتور نیز برای حضور پررنگ‌تر در بازار تجاری‌های ایران، ون اینرودز از شرکت دانگ‌فنگ را به کشورمان آورده است. البته ون اینردوز، در نسخه باری به بازار عرضه شده و نمی‌تواند تهدید خاصی برای ون هایما باشد.

نظر شما