شناسهٔ خبر: 67485263 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تیجانی ریندرز:

نشان دادیم هلند هم مدعی قهرمانی یورو است

تیجانی ریندرز می‌گوید هلند در بازی مقابل رومانی نشان داده که یکی از مدعیان قهرمانی یورو ۲۰۲۴ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، تیجانی ریندرز، هافبک تیم ملی هلند، پس از بازی مقابل رومانی که با پیروزی ۳-۰ شاگردان رونالد کومان و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی همراه بود، در صحبت‌های پس از بازی‌اش درباره برخی نکات صحبت کرد.

ریندرز درباره عملکرد فردی خود گفت: «این همان چیزی است که می‌خواهم در بازی انجام دهم؛ با توپ به جلو حرکت کنم و شوت بزنم. فقط دفعه بعد باید گل بزنم! من یک بازیکن رو به جلو هستم و گاهی با توپ حرکت می‌کنم یا مهاجمان‌مان را در موقعیت مناسب قرار می‌دهم. اینگونه می‌توانم به تیم کمک کنم.»

او همچنین به تاکتیک‌های تیم اشاره کرد و افزود: «ما با یک هافبک اضافی بازی کردیم چون وینگر راست ما به داخل می‌آمد و هدفمان این بود که پاس‌ها را بین خطوط ارسال کنیم. فکر می‌کنم کار خوبی انجام دادیم، چه در میانه میدان و چه با مدافعان مرکزی‌مان و بازیکنانی مثل ناتان آکه.»

ریندرز همچنین درباره واکنش تیم به شکست مقابل اتریش گفت:«پس از آن شکست برابر اتریش، در رختکن صحبت‌هایی داشتیم و امروز می‌خواستیم نشان دهیم که می‌توانیم به چه سطحی برسیم. این بازی یک نمونه خوب از توانایی‌های ما بود و نشان دادیم که ما هم مدعی جام هستیم.»

2049902

نظر شما