شناسهٔ خبر: 67483496 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

عسکری در تشریح نشست فوق العاده کمیسیون کشاورزی مجلس:

20 همت از مطالبات گندم کاران تا 48 ساعت آینده پرداخت می‌شود

صاحب‌خبر -
20 همت از مطالبات گندم کاران تا 48 ساعت آینده پرداخت می‌شود
خبرگزاری آریا - رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: پیرو جلسه با مسئولان وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها مقرر شد تا 48 ساعت آینده 20 همت از مطالبات گندم کاران ازسوی دولت پرداخت شود.

محمدجواد عسکری ، در تشریح نشست فوق العاده امروز ( سه شنبه 12 تیرماه ) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیطزیست در خصوص پیگیری پرداخت مطالبات گندم کاران، گفت: تاکنون حدود 5 میلیون 800 هزار تن گندم از کشاورزان با مبلغ 101.6 همت خریداری شده در حالی که تا امروز حدود 42 همت آن پرداخت و 59.6 همت از مطالبات کشاورزان باقی مانده است.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم ادامه داد: طبق قانون دولت باید 24 ساعت پس از تحویل گندم از کشاورزان نسبت به پرداخت پول آن اقدام کند، در غیر این صورت باید خسارت و دیرکرد آن نیز پرداخت شود
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: مقرر بود، این مبلغ توسط وزارت نفت و از درآمد شرکت ملی گاز ایران، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و فروش نفت به حساب سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز و از این طریق مطالبات گندم کاران پرداخت شود.
این نماینده مردم در مجلس افزود: در کنار مکاتبه با محمدرضا مخبر سرپرست ریاست جمهوری، جلسه ای در کمیسیون کشاورزی برای پیگیری مطالبات کشاورزان برگزار کردیم و مقرر شد تا 48 ساعت آینده بنابر اظهارات مسئولان حاضر اعم از سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت و سازمان هدفمندی یارانه‌ها 20 همت از پول گندم کاران پرداخت شود. بی تردید در صورت عدم پرداخت مبلغ مقرر به عنوان ترک فعل به دستگاه‌ قضایی معرفی خواهند شد.
/ پایان پیام

نظر شما