شناسهٔ خبر: 67482595 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بیش از 185 هزار تماس مردمی با سامانه 141 راهداری خراسان رضوی

صاحب‌خبر -
بیش از 185 هزار تماس مردمی با سامانه 141 راهداری خراسان رضوی
خبرگزاری آریا - رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه 186 هزار و 945 تماس با سامانه 141 برقرار شده است.

به گزارش خبرگزاری آریا از خراسان رضوی؛ یوسف بنی اسدی با بیان اینکه از فروردین 1403 تا پایان خرداد 186 هزار و 945 بار با سامانه 141 تماس گرفته شده، افزود: 12 درصد از این تعداد تماس مربوط به بخش پاسخگوئی بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی اذعان کرد: 23 هزار 21 تماس طی سه ماه گذشته با بخش پاسخگویی و اپراتور این سامانه بوده که در 16 خرداد ماه 218 بار با این سامانه ارتباط گرفته شده است.
وی بیان کرد: به طور میانگین در سه ماه ابتدایی سالِ جاری 247 تماس در روز و 10 تماس در هر ساعت با بخش پاسخگوئی این سامانه ارتباط گرفته شده است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی عنوان کرد: طی سه ماه گذشته 6 هزار و 522 تماس مربوط به شکایات در حوزه حمل و نقل با این سامانه گرفته شده که دو هزار و 365 تماس از آنها تنها در خرداد ماه گرفته شده است.
وی ادامه داد: کل تماس‌های سامانه 141 در خرداد ماه امسال 29 هزار و 761 تماس بوده که نسبت به اردیبهشت ماه 71 درصد کاهش داشته است.
این مسئول در مرکز مدیریت راه‌ها در استان خراسان رضوی بیان داشت: تنها در خرداد ماه 4 هزار و 68 تماس با بخش پاسخگوئی صورت گرفته که 15 درصد از کل تماس‌های این بخش در خرداد ماه بوده است.
بنی اسدی همچنین درباره بخش گویای سامانه 141 تأکید کرد: این بخش از سامانه با شماره گیری 141 به شکل گویا برای راهنمایی هم‌وطنان به شکل دائم بروز رسانی می‌شود.
وی افزود: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به شکل شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات، شکایات و پیشنهادات هم‌وطنان هستند که می‌توانند تمامی شکایت خود را در حوزه راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کرده و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی تصریح کرد: سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌ها، پل ارتباطی کاربران جاده‌ای با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی است و کاربران می‌توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی آن اقدام شود.

نظر شما