شناسهٔ خبر: 67482506 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دو تیم لیگ برتری به دنبال هایجک آقای گل پرسپولیسی

مهاجم اسبق پرسپولیس با پیشنهاد دو باشگاه سپاهان و تراکتور نیز مواجه شده تا بازگشت وی به جمع سرخپوشان با اما و اگر همراه باشد.

صاحب‌خبر -

در شرایطی که طی ساعات اخیر بحث بازگشت علی علیپور به پرسپولیس داغ شده بود، اکنون پیشنهاد دو باشگاه دیگر به آقای گل اسبق سرخ‌ها این مذاکرات را با مانع همراه کرده است.

علیپور که طی روزهای اخیر با تماس‌هایی از سوی واسطه‌های استقلال برای قبول یک پیشنهاد جنجالی مواجه شده بود، به واسطه سابقه پرسپولیسی‌اش آن را مسکوت نگه داشته و پاسخ روشنی به این درخواست نداده است.

با این حال گفته می‌شد او قرار است در مذاکره با مدیران پرسپولیس به بحث انتقالش به این تیم پایان دهد و بار دیگر شرایط بازگشت به جمع سرخپوشان را دنبال کند. اتفاقی که تا این لحظه نیفتاده و موانعی بر سر این نشست شکل گرفته است.

دو تیم لیگ برتری به دنبال هایجک آقای گل پرسپولیسی

علیپور به نظر می‌رسد بابت این موضوع که باشگاه او را به عنوان هدف دوم خود بعد از مذاکره با جواد آقایی‌پور و محمدرضا آزادی قرار داده‌اند ناراحت است و همین موضوع باعث شده تا نشست طرفین با تاخیر همراه شود. علیپور که سابقه چهار بار گلزنی در دربی را در کارنامه دارد، توانسته عنوان آقای گلی را نیز با پیراهن سرخ‌ها کسب کند. او طی فصول اخیر راهی لیگ پرتغال شده و در تیم‌های ماریتیمو و ژیل‌ ویسنته کار را دنبال کرده است.

او با پایان قراردادش و در شرایطی که ژیل ویسنته تمایل به ادامه این همکاری داشت، ترجیح داده که چالش جدیدی را دنبال کند. موضوعی که اکنون با پیشنهاد مستقیم چهار تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان برای این بازیکن همراه شده و باید دید در نهایت او چه تصمیمی خواهد گرفت. گفته می‌شود پیشنهاد استقلال با توجه به سبقه پرسپولیسی کاپیتان اسبق سرخ‌ها چندان مورد اقبال او قرار ندارد و علیپور نمی‌خواهد خاطرات شیرین خود را برای هوادارانش تلخ کند و اتفاقی دیگری را شکل دهد. اما در صورتی که پافشاری پرسپولیس برای تحقق هدف انتقال آقایی‌پور یا آزادی دنبال شود، شاید او تصمیم دیگری بگیرد.

 

نظر شما