شناسهٔ خبر: 67478958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

شرکت در انتخابات تداوم راه شهیدان است

ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: شرکت در انتخابات تداوم راه شهیدان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز (۱۲ تیرماه) در همایش حماسه حضور سران ایلات، طوایف، معتمدین، ادارات، آحاد مردم و بسیجیان که با محوریت جهاد تبیین و افزایش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مهران برگزار شد، گفت: انقلاب ما در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، در فروردین ۵۸ رفراندوم جمهوری اسلامی برگزار کرد و ۸۹ درصد از مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین انتخابات کشور، انتخابات ریاست جمهوری است که ما امسال در یک سانحه تلخ بالگرد، رئیس جمهوری ولایی، مردمی و پرتلاش را از دست دادیم که در دوران کوتاه مدت ریاست جمهوریش شبانه‌روز تلاش می‌کرد و بسیاری از مشکلات کشور را حل و فصل کردند.

سردار حسینی عنوان کرد: جایگاه ریاست جمهوری جایگاه بسیار بالایی است که می‌تواند برای حل مشکلات مردم تلاش کند.

وی افزود: چنانچه رأی به رئیس‌جمهور منتخب رأی بالایی باشد می‌تواند در عرصه بین‌المللی با قدرت بالاتری از کشور دفاع کند. مشارکت بالا دست طمع دشمنان را قطع می‌کند و آنها را از اهداف پلیدشان نا امید می‌کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام اضافه کرد: در زمان شهادت رئیس‌جمهور با توجه به اینکه دو قوه ما سر و سامان نداشت، هم قوه مجریه که چند نفر از وزرا و رئیس‌جمهور از دست داده بود، هم مجلس که ریاست نداشت. تقریباً موج ناامیدی در کشور ایجاد شده بود که کلام و منش رهبری آرامشی به مردم و کشور داد.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، شما مردم عزیز مشکلات زیادی را لمس کردید. جنگ دیدید، سال‌ها از خانه و کاشانه خود دور بودید. اما راه حل مشکلات قهر با انتخابات نیست.

وی گفت: قانون اساسی حقی را برای ما لحاظ کرده است و آن هم حق اجتماعی انتخابات است که به ما اجازه داده در انتخاب ریاست جمهوری اظهار نظر کنیم که این حق از مردم عادی گرفته تا رییس یک اداره برای همه مساوی است و همچنین در قبال این حق انتخاب ما مطالبه‌گری هم می‌کنیم.

وی اظهار داشت: ما باید شاهد یک انتخابات پرشور و انتخابی اصلح باشیم، رئیس‌جمهور حق و توان برجسته‌ای در کشور دارد و باید با هدف و برنامه انتخاب شود، اگر شخصی با برنامه و هدف انتخاب شود مانند دوران با کوتاه و با برکت ریاست جمهوری شهید رئیسی سفره مردم بزرگ می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام عنوان کرد: در زمان ریاست جمهوری شهید رئیسی و وزارت شهید امیر عبدالهیان راه ارتباط ما با کشورهای منطقه و جهان باز شد که این دیپلماسی عزت و اقتدار است.

سردار حسینی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند، حضور شما در انتخابات تکمیل کننده حماسه بدرقه شهید رئیسی است بیان داشت: ان‌شاالله وعده دیدار بعدی همه ما پای صندوق‌های اخذ رأی.

نظر شما