شناسهٔ خبر: 67478205 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

رسانه‌های ایتالیایی علیه درویش!/ گولسیانی به جدایی از پرسپولیس نزدیک شد؟

رسانه‌های ایتالیایی به تعریف از گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس پرداختند.

صاحب‌خبر -

بعد از عملکرد خوب گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، حالا کار باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این بازیکن سخت شده و مشخص نیست بار دیگر شاهد حضور گولسیانی در ترکیب پرسپولیس باشیم یا خیر. به خودی خود تمدید با این مدافع بعد از نمایش‌های خوب برای پرسپولیس سخت شده و به طور حتم پیشنهادات خوبی به لحاظ مالی برای مدافع قرمزها خواهد رسید؛با این حال تعریف و تمجیدهای ایتالیایی‌ها از این بازیکن قطعا نگاه‌های بیشتری را به سمت گولسیانی خواهد آورد و کار پرسپولیس از قبل هم سخت تر خواهد شد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با تعریف از عملکرد تیم ملی گرجستان و گولسیانی در یورو نوشت : خوشبختی سن و سال نمی‌شناسد. گولسیانی یکی از خاص ترین بازیکنان یورو است چرا که در سن ۳۳ سالگی به تیم ملی دعوت شده و یکی از مهره‌های فیکس تیم سانیول در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا بوده است. قبل تر رسانه‌های ایتالیایی با افشای مذاکرات پرسپولیس و ماتزاری باعث شدند اتفاقات عجیبی از ایران برای آمدن این مربی مشهور رخ دهد و آمدن سرمربی سابق اینتر و ناپولی به پرسپولیس منتفی شود.

به نظر می‌رسد رسانه‌های ایتالیایی در نقل و انتقالات امسال به شدت علیه درویش و باشگاه پرسپولیس کار کردند و شرایط را برای جذب گزینه مدنظر این باشگاه سخت کردند. حالا هم با پرداختن و تعریف کردن از گولسیانی، قطعا اوضاع سخت و پیچیده ای را برای باشگاه پرسپولیس در راه تمدید قرارداد با ستاره گرجستانی فراهم خواهند کرد.

نظر شما